Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Virket som om det var mye av det samme gameplayet, bare med andre animasjoner. Gebiss istedenfor kniver, fancy briller istedenfor supersynet til B-man osv. Så uansett morsomt ut. Jeg hadde kjøpt det til PS3 på grunn av muligheten til å spille som Joker.

 

Hehe, jeg knakk sammen da jeg så joker trailern idet de viste de hoppende, høyeksplosive gebissene :D

 

edit: typo (jada fikk til en typo på den korte setningen:p)

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virket som om det var mye av det samme gameplayet, bare med andre animasjoner. Gebiss istedenfor kniver, fancy briller istedenfor supersynet til B-man osv. Så uansett morsomt ut. Jeg hadde kjøpt det til PS3 på grunn av muligheten til å spille som Joker.

 

Faktisk enig. Det må jo være en litt annen story også innbiller jeg meg.

 

"The problem is that when you take an insane person to the asylum - you take him home". Ukas sitat!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Veldig kult spill, blir vel kjøpt inn til PS3en når det kommer ut. Ser jo utrolig morsomt ut å spille som Jokeren også.

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar

Har de sagt hvor mange baner det er på challenge mode? Den biten ser utrolig kul ut, endeløs slossing mot en hel sverm av varierende fiender. Det var først å fremst slossesystemet jeg likte, men jeg ble utrolig fasinert av snike delen i storyen.

 

Er det forresten andre en batman man kan være på challenge mode?

Lenke til kommentar

Isopor: Ta en titt her.

In total the PS3 will have 16 Batman-based rooms, with 8 more courtesy of the exclusive Joker downloadable content. These rooms are split into combat and stealth based levels and promise to offer another great experience to compliment the 15+ hour story mode.

 

Virker som en informativ artikkel om challenge-rommene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...