Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Så... skal folk ha det til PC eller konsoll? Mener det er mer innlevelse på konsoll mens det er bedre grafikk på PC....

 

Innlevelse. Meget godt argument jeg ikke har tenkt på før, men som jeg med en gang kjente at jeg manglet på pc nå som du sier det. Konsoll gir en mye bedre innlevelse i spill som dette.

 

Men siden det er achievements også på pc, og det nok vil være billigere så det blir Batman på pc til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir PS3 versjonen på meg grunnet jeg har ikke pc og 360versjonen har ikke Joker :)

Lever selv meg inn mer med konsollspilling ;)

 

Og tror faktisk GameReactor ga Batman 9/10 i deres seneste blad, har lest noen som har røpet scoren så jeg har ingen real sources im afraid :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Så... skal folk ha det til PC eller konsoll? Mener det er mer innlevelse på konsoll mens det er bedre grafikk på PC....

 

Skal nok kjøpe det til ps3, ettersom jeg nylig har investert i konsollen. Alltid vært pc-mann, men nå orker jeg ikke å stresse med å oppgradere pc'er lengre.

Lenke til kommentar
Ikke noe stort, men det ser veldig artig ut ^_^

 

Har faktisk ikke sett noen screens av det.

 

Jeg får kose meg med The Joker i Mortal Kombat VS DC Comics jeg da! Faktisk knakende morsom å spille med ^_^

 

Å man. Skulle ønske det kom et nytt mortal kombat spill til konsoll. Følte meg så snytt da armageddon ikke kom ut på pal til xbox-I:\

 

Men on-topic, så gleder jeg meg mer og mer til batman^_^ Gøy med brutal, dark knight action egentlig:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...