Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Velkommen til forumet, Gorzun.

 

Ut av det jeg har sett i videoer av dette spillet, så virker det som både omgivelsene og slåssingen gjennomgår forandringer ut gjennom spillet. Nye komboer og andre godsaker tror jeg bidrar til at man ikke går lei, selv om AltF4 har et godt poeng:

Jeg mener, går det an å bli lei av å hente opp folk fra gulvet, henge de etter bena og kutte snora når noen andre står under? Tror ikke det
Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En demo er jo alldeles ikke representativt for hvor bredt slåsse-systemet egentlig er, det er vel mest for å føle på flyten og andre ting som umiddelbart slår deg ved et spills begynnelse.

 

At det vil komme flere komboer og teknikker er jo så og si garantert, det er jo bare å se på traileren etter slutten på demoen. (Rappeling takedowns, eksplosiv spray osv osv).

 

Blir nok det beste merkevare-spillet på en god stund dette her.

Lenke til kommentar

Vel skulle de ikke gjort det ville det jo ikke vært et poeng med et gratis og et abonnements-system ville det vel?

 

Uansett, jeg aner ikke, har du prøvd å google?

 

Spilte gjennom demoen for 6te gang eller noe slikt nå, og fortsatt oppdager jeg nye komboer, nye voice-overs fra The Joker og ymse andre, så dette er det virkelig lagt ned en god del arbeid i!

Kudos.

Lenke til kommentar
Vel skulle de ikke gjort det ville det jo ikke vært et poeng med et gratis og et abonnements-system ville det vel?

 

Uansett, jeg aner ikke, har du prøvd å google?

 

Spilte gjennom demoen for 6te gang eller noe slikt nå, og fortsatt oppdager jeg nye komboer, nye voice-overs fra The Joker og ymse andre, så dette er det virkelig lagt ned en god del arbeid i!

Kudos.

 

Lol, sjekket nettopp og den ligger visst ute allerede :p

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar
"Oh hia B-man, how do ya like my new uniform?" Jo takk som spør, meget godt.

Hahaha. Dette spillet bringer fram det verste i oss alle tror jeg. Må jo selvfølgelig innrømme at jeg heller ikke hadde sagt nei takk.

 

Edit: Kul video. Den hadde jeg ikke sett før. Alt av utstyret hans ser jo awesome ut. Ser ut som vi får tatt oss en tur innom the Batcave også.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Hahaha. Det verste? Det viser at vi har mulighten til å vise empati. Hun er tydeligvis glad i den nye uniformen sin og vi er glade for at hun er glad i den nye uniformen sin.

 

Skjul
Så hun ikke går med noe annet. Varmedress f.eks.

 

Sitter og ser på videoer nå, er mange jeg ikke har sett faktisk! Fader ta, nå gleder jeg meg enda mer.

 

Her er det litt mer med både hule og dama mi! Og Bane. Akkurat den siste snutten er litt trist, ser ut som det blir en relativt vanlig form for bossfight. Dessuten er det synd Bane nok en gang er redusert til en stakkars tanketom idiot som bare vil sloss. Fyren har tross alt både samarbeidet med og knekt ryggen på Batman!

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...