Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et nytt Batman spill blir utviklet av Rocksteady Studios og ser ut til å ha en 2009 release. Det vil ikke være basert på noen film eller tegneserie, selv om skaperne selvsagt tar inspirasjon fra begge deler, og vil bruke figurer og fiender i tegneseriene som mal og mål. Vi vil heldigvis ikke se Robin. Vi vil ikke se Alfred. Og vi vil ikke se andre mindre gode irritasjonsmomemet, som de etter min mening er. Dette er vel og bra, men det viser også at utviklerne faktisk har en visjon for spillet sitt og måten de ønsker å formidle det på. Selv synes jeg det er veldig bra med utviklere som står litt på egne bein. Mark Hamill (Luke Skywalker fra Star Wars) skal være stemmeskuespiller for Jokeren, som også i tegnefilmversjonen av Batman. Tittelen skal visstnok ha en grafisk stil som minner om Bioshock og er skrevet av blant andre Paul Dini, som har produsert Batman: The Animated Series. Batman: Arkham Asylum starter med at Jokeren rømmer fra fengsel og kommer seg til Arkham. Der kommer han opp med en plan som innebærer å drepe Batman og lage et helvete i Gotham City med sine ukjente kompanjonger. Og om ingenting skulle innfri kan vi jo iallefall trøste oss med at spillet ser utrolig pent ut. Men jeg tror faktisk det er en viss sjanse for at det vil innfri, da det er lagt ned såpass med arbeid i stilen og utseendet, samt hvordan de skal håndtere spillets historie at jeg tror de vil klare dette. Bare tiden vil til slutt vise, men jeg gleder meg til mere informasjon om Batman og hans mange fiender på Arkham Asylum!! Videoer: Teaser Trailer, Breakout Trailer Exclusive Debut Teaser The company is currently working on our next exciting title, Batman Arkham Asylum for the Xbox360, PS3, and PC. Based on the core BATMAN license, experience a unique, dark and atmospheric adventure that will take you tothe depths of ARKHAM ASYLUM. Move in the shadows, instigate fear amongst your enemies and confront The Joker and GOTHAM CITY’s most notorious villains who have taken over the asylum. Use a wide range of Batman gadgets and abilities as you become the invisible predator and attempt to foil the Joker’s demented scheme. Screenshots: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spillet ser mer rått og "brutal" ut en andre batman titler Godt å være kvitt Robin.. Han var alltid bare i veien ^_^ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir nok å teste ut en evt. demo. Evt. kjøpe det om spillet frister. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Spillet ser mer rått og "brutal" ut en andre batman titler Det er vel blant det som tiltaler meg ved dette spillet: det ser litt røffere ut en mange andre. Som MindTooth venter jeg spent på en demo, men tror faktisk jeg vil kjøpe nesten uansett. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som Lakus og Birger, en demo vil jeg prøve ut først. Det ser ganske kult ut, og det vil bli første Batmanspill jeg gidder kjøpe. Liker den mer seriøse tonen den har. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker denne Jokeren, deilig at de har gått med tegneserielooken istede for å Heathifisere den. Storgleder meg til dette spillet. Breakout Trailer Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette spillet ser helt rått ut! Men synes at Batman ser litt vel badass ut, men det passer jo egentlig bra til den visuelle stilen de har gått for i spillet:) Det kan bli meget bra dette tror jeg om de ikke stresser det ut på markedet da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Oppdaterte førstepost med linker til Videoer Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 det ser veldig bra ut da gleder meg til demon viss det kommer ut men håper at du kan gå litt fritt rundt og ikke bare på et sted og du kan snike rund også Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som stor fan av Batman og DC universe generelt så håper jeg virkelig spillet blir bra Lego Batman falt aldri helt i smak Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ventet på et skikkelig batman-spill i mange år nå, og dette ser utrolig lovende ut for min del. Brutalt og fin grafisk stil over det hele. Gleder meg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som stor fan av Batman og DC universe generelt så håper jeg virkelig spillet blir bra Lego Batman falt aldri helt i smak Enig. Jeg har altid syntes alt om Arkham Asylum er spennende. Gleder meg til spillet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som stor fan av Batman og DC universe generelt så håper jeg virkelig spillet blir bra Lego Batman falt aldri helt i smak Enig. Jeg har altid syntes alt om Arkham Asylum er spennende. Gleder meg til spillet. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mens vi må vente skal eg bokstavlig talt slå ihjel litt tid med Batman i Mortal Combat vs DC universe håper han blir minst like hardtslående i Arkham Asylum! Noen som vet om dette spillet også bygger på unreal motor? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Joystiq impressions: Batman: Arkham Asylum. Kan være greit å lese. Birger Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser skamfett ut. Håper de bare ikke ødelegger det med et crappy kontrollsystem eller et eller annet nå, for dette har jeg lyst på! Sist gang jeg spilte et kult Batman-spill var på C64. Hehe. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Grusomt stilig visuelt design. Utifra alt jeg har lest er jeg dog redd det kan bli litt ensformig. Rekkevis av fiender du må banke opp for så å leke detektiv i fem minutter, repeter... Jeg håper inderlig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg håper også at du tar feil da det ser utrolig rått ut Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syns dette ser helt konge ut! gleder meg til å prøve det! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg håper også at du tar feil da det ser utrolig rått ut Tenker meg det faktisk blir noe slik. Får vel vente på GT sin videoanmeldelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå