anolop_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Husker jeg sov i den båten i havna i Imperial City første gangen jeg sov, det var slik jeg startet vampyr questen... Men det var ikke SÅ vanskelig å bli kvitt det! Tok bare litt tid å samle de soul gemsa Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, å bli vampyr er et herk... og det er vanskelig å unngå det også, pga. et av hovedquestene. Man må bare få skaffa seg motgift fortest mulig, slik at det faktisk er mulig å spille i det hele tatt! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Laland skjønner det godt jeg. Selv åpnet jeg console hehe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Var ikke like lett å gjøre det når jeg spilte på Xbox, men fikk tatt noen andre valg når det gjaldt quests etc. så det gikk idet hele tatt ganske greit! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det var jo bra i allefall, men hvor har håper du at TESV skal foregå? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Husker jeg sov i den båten i havna i Imperial City første gangen jeg sov, det var slik jeg startet vampyr questen... Men det var ikke SÅ vanskelig å bli kvitt det! Tok bare litt tid å samle de soul gemsa Bare for å mimre litt, husker jeg fikk skikkelig noia når jeg sovna på båten og våkna når noen hadde kapra den ^_^ Good times. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det var jo bra i allefall, men hvor har håper du at TESV skal foregå? Har ingen aning! I TES universet har jeg bære vært innom Cyrodil, og kjenner ikke til de andre annet enn hva som står på kartet som fulgte med.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Oja, daså... Men selv håper jeg det vil foregå i det kalde nord Skyrim! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sånn at hele fjøla blir som området rundt Bruma? Det hadde vært tøft! Prøvde forøvrig å gå over fjellene i nord en gang og kom ganske langt før de usynlige veggene kom. Bethesda har virkelig skapt noe stort i Oblivion. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sier det igjen, jeg ville likt Skyrim (Nordenes hjemland), men også High Rock (Breton) og Black Marsh (Argonian), selv om jeg egentlig ikke er så glad i sumper. Men Bethesda kommer til å lage noe utrolig uansett, så jeg blir glad bare det blir annonsert snart Og at det kommer i det minste litt informasjon samtidig. Ikke bare "Hei. Vi lager TES V. Hadet.". Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er sant, selv likte jeg den nordiske kulturen i bruma Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Når de annonserer TESV blir det nok en storstilt video, slik med Oblivion, det er jeg sikker på Så legger de vel ut en god bunke med info også! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har du en video fra Oblivion-annonseringen? Den har jeg nok ikke sett, desverre. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sier det igjen, jeg ville likt Skyrim (Nordenes hjemland), men også High Rock (Breton) og Black Marsh (Argonian), selv om jeg egentlig ikke er så glad i sumper. Men Bethesda kommer til å lage noe utrolig uansett, så jeg blir glad bare det blir annonsert snart Og at det kommer i det minste litt informasjon samtidig. Ikke bare "Hei. Vi lager TES V. Hadet.". Selv liker jeg bedre at de bruker "Hei. Vi lager TES V. Hadet." enn at de går ut på den måten mange spillselskaper gjør, det bygger opp en spenning som gjør spillet bare bedre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan var egentlig launch-traileren/teaseren til Oblivion? Kom inn i "spillverden" som en reell entusiast rundt E3 05, og husker ikke alt fra det året. (såklart annet enn Riiiiiiidge Raaaaceeeeer og the Giant Enemy Crab) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se på behind the scenes filmene til Oblivion... ligger på forumet. Så får du både se når de laget videoen og hvordan den ble Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har du en video fra Oblivion-annonseringen? Den har jeg nok ikke sett, desverre. Denne?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Se på behind the scenes filmene til Oblivion... ligger på forumet. Så får du både se når de laget videoen og hvordan den ble Filmene jeg la ut på YouTube http://www.youtube.com/watch?v=4MCBC-ljAa0...B36&index=0 Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Dersom du ikke vil bli vampyr bli wood elf, de har 75% disease imunity Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 n00b: Hvordan blir man egentlig vampyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå