Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg sov i den båten i havna i Imperial City første gangen jeg sov, det var slik jeg startet vampyr questen... Men det var ikke SÅ vanskelig å bli kvitt det! Tok bare litt tid å samle de soul gemsa :(

Bare for å mimre litt, husker jeg fikk skikkelig noia når jeg sovna på båten og våkna når noen hadde kapra den ^_^ Good times.

Lenke til kommentar

Sier det igjen, jeg ville likt Skyrim (Nordenes hjemland), men også High Rock (Breton) og Black Marsh (Argonian), selv om jeg egentlig ikke er så glad i sumper. Men Bethesda kommer til å lage noe utrolig uansett, så jeg blir glad bare det blir annonsert snart :) Og at det kommer i det minste litt informasjon samtidig. Ikke bare "Hei. Vi lager TES V. Hadet.".

Lenke til kommentar
Sier det igjen, jeg ville likt Skyrim (Nordenes hjemland), men også High Rock (Breton) og Black Marsh (Argonian), selv om jeg egentlig ikke er så glad i sumper. Men Bethesda kommer til å lage noe utrolig uansett, så jeg blir glad bare det blir annonsert snart :) Og at det kommer i det minste litt informasjon samtidig. Ikke bare "Hei. Vi lager TES V. Hadet.".

Selv liker jeg bedre at de bruker "Hei. Vi lager TES V. Hadet." enn at de går ut på den måten mange spillselskaper gjør, det bygger opp en spenning som gjør spillet bare bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...