Nesumar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Allerede i denne måneden var vel litt tidlig å annonsere at TESV er under utvikling, hvis det kommer i 2010. Tror ikke det kommer tidlig i 2010 da heller. Tror de kommer til å holde kortet tett til brystet til E3-messa... er nok der de får mest ut av det. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så vidt jeg husker tok det 18 måneder fra Oblivion offisielt ble annonsert til det ble utgitt. Da ble det riktignok utsatt fra den datoen som først ble satt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hmm.... ok, da kan vi vel tro at det kan bli annonsert hvor som helst Jeg bare tror at det blir på den store E3... men hvilken er det som er nå som noen nevnte? Og hvilken messe var det Oblivion ble annonsert på? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Gdc messa er jo snart, men tror nok det blir annonsert på e3 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hmmm... ser ikke ut som at Bethesda skal være med på den messa? Kan hende de melder seg på senere da, men. Finner de ikke på lista da: GDC Exhibitors Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ser ikke funcom i den lista heller, selv om gamer har jo skrevet en artikkel om at de skal dit Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror dere at de kommer til å utvide EXP-systemet noe mer? Hadde vært gøy å se hvor langt de faktisk kan gå videre med det. Ikke det at det i Oblivion er dårlig (det er fantastisk), men det hadde vært rått. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva mener du me EXP ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva mener du me EXP ? At man for eks får exp for å slåss og gjøre quests, ikke for å få opp skills. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 er ikke det bare "xp" uten e'en ? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 er ikke det bare "xp" uten e'en ? XP=EXP=Experience Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 EXP-systemet på Oblivion er helt ok, men ikke det beste jeg har sett... Men har hvert ganske likt i de siste spilla, så jeg håper litt på at de kan forandre det å finne på noe nytt... men det kan jo også risikere å ødelegge litt av det vi kjenner fra TES. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadde de greid og blande skill systemet, men også få xp av og drepe dyr og quests så hadde det vært bra Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, kanskje en blanding av Oblivion/Fallout systemet Er litt greit å se hvor mye XP du får, hva du trenger til neste level osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det å få XP for alt man gjør, som i Oblivion og Fallout er konge. Det må i motsetning til Oblivion ikke være dynamisk XP rundt om i verden; man skal ikke kunne være ferdig med main-quest og level 10. En annen ting, er at hvis det skal være en level-cap, må den være høy. Veldig høy. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Level cap på Oblivion er vel 225 eller noe slikt. Håper ikke de bruker level systemet på Fallout. Alt for få levels. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Level Cap skal være umulig høy Men jeg føler bare at leveling-systemet i Oblivion var litt lavt, iforhold til Fallout 3... Rett meg hvis jeg tar feil, men man får aldri vite hvor mye xp osv. man trenger til neste level... levlene baserer seg jo på at man går opp i attributes og skills? Tror jeg hadde vært mer fornøyd hvis man hadde hatt en enkel XP-bar og fikk XP for kills og quests osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Å få agility ved å løpe rundt og hoppe som en gærning syns jeg var moro i Oblivion. Hver gang man brøt seg inn en plass/snek seg fordi noen/pickpocket'et fikk man også XP. Det var morsommere enn i Fallout, hvor man bare øker skills ved levling. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg synes også at Oblivion sitt system er det beste av de to. Der får du belønning for å faktisk gjøre ting fremfor å kunne putte poeng inn i ting som du kanskje egentlig ikke har drevet med i det hele tatt. Kort fortalt belønner Oblivion din spillestil. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Synes det er kjedelig å få EXP for å drepe noe. Bare fordi jeg tilfeldigvis treffer en elg i skauen på første skudd gjør ikke det meg til en bedre jeger. Jeg blir en bedre jeger hvis jeg sikter, treffer og gjør dette flere ganger. Ikke fordi jeg heldigvis treffer den i hodet slik at den faller om og dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå