Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Allerede i denne måneden var vel litt tidlig å annonsere at TESV er under utvikling, hvis det kommer i 2010. Tror ikke det kommer tidlig i 2010 da heller.

Tror de kommer til å holde kortet tett til brystet til E3-messa... er nok der de får mest ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EXP-systemet på Oblivion er helt ok, men ikke det beste jeg har sett...

Men har hvert ganske likt i de siste spilla, så jeg håper litt på at de kan forandre det å finne på noe nytt... men det kan jo også risikere å ødelegge litt av det vi kjenner fra TES.

Lenke til kommentar

Det å få XP for alt man gjør, som i Oblivion og Fallout er konge. Det må i motsetning til Oblivion ikke være dynamisk XP rundt om i verden; man skal ikke kunne være ferdig med main-quest og level 10. En annen ting, er at hvis det skal være en level-cap, må den være høy. Veldig høy.

Lenke til kommentar

Level Cap skal være umulig høy :)

Men jeg føler bare at leveling-systemet i Oblivion var litt lavt, iforhold til Fallout 3...

Rett meg hvis jeg tar feil, men man får aldri vite hvor mye xp osv. man trenger til neste level... levlene baserer seg jo på at man går opp i attributes og skills?

Tror jeg hadde vært mer fornøyd hvis man hadde hatt en enkel XP-bar og fikk XP for kills og quests osv. :)

Lenke til kommentar

Å få agility ved å løpe rundt og hoppe som en gærning syns jeg var moro i Oblivion. Hver gang man brøt seg inn en plass/snek seg fordi noen/pickpocket'et fikk man også XP. Det var morsommere enn i Fallout, hvor man bare øker skills ved levling.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at Oblivion sitt system er det beste av de to. Der får du belønning for å faktisk gjøre ting fremfor å kunne putte poeng inn i ting som du kanskje egentlig ikke har drevet med i det hele tatt. Kort fortalt belønner Oblivion din spillestil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...