Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Bethesda skal ha en stand på E3 i 2009

E3 2009

Under Exhibitor - Exhibitor List.. kan du se alle som skal være med i årets E3

Men om Bethesda annonserer TESV eller bare er der for å vise seg frem og selge effekter gjenstår å se... men med tanke på at det skal bli utgitt i 2010 vil jeg tro at vi får se noe da :)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er da om de blir å gi ut en promo, trailer eller tilogmed en demo da, slik (Hvis jeg husker rett) de gjorde med Oblivion på E3.

Men, ville vel vært merkelig hvis de hadde laget en demo uten å annonsere spillet engang... så hvis det blir annonsert blir det neppe mer enn en video, men jeg klager ikke :)

Så lenge det blir flere fantastiske spill som TES fra disse gutta, så tror jeg vi kan se framover i spillindustrien med et stor glis om munnen.

Håper bare de klarer å få til noe helt nyskapende i TES-sjangeren, noe vi aldri før har sett i de andre spillene... men bare de ikke går Sci-Fi, så er jeg strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar

Tror ikke de risikerer å gå bort fra den sjangeren, og hvorfor skulle de?

De har jo suksessen Fallout 3 til å tilfredsstille Sci-Fi gamerne... så å gjøre det ville jo være en katastrofalt dårlig beslutning av Bethesda.

Tanks istedet for hest, og laserpistoler istedet for buer....det hadde bare ikke passet.

Men håper de klarer å finne nye nytt og kult når det gjelder våpen osv... armbrøst hadde vært nice!

Nei, tror nok vi kan ta livet med ro... aldri i livet at TESV blir å være noe annet enn den gode gamle "Medieval" sjangeren :)

Lenke til kommentar
Tror ikke de risikerer å gå bort fra den sjangeren, og hvorfor skulle de?

De har jo suksessen Fallout 3 til å tilfredsstille Sci-Fi gamerne... så å gjøre det ville jo være en katastrofalt dårlig beslutning av Bethesda.

Tanks istedet for hest, og laserpistoler istedet for buer....det hadde bare ikke passet.

Men håper de klarer å finne nye nytt og kult når det gjelder våpen osv... armbrøst hadde vært nice!

Nei, tror nok vi kan ta livet med ro... aldri i livet at TESV blir å være noe annet enn den gode gamle "Medieval" sjangeren :)

Armbrøst hadde de jo i Morrowind. Likte den ikke no særlig jeg.

Lenke til kommentar

De har jo forskjellige studios for de forskjellige spilla, vil jeg tro :)

Så tror jeg at de gjerne jobber litt sammen, kanskje noen med begge... siden begge spillene er ganske like.

Sikkert flere av de som jobber med TES som jobber med Fallout også...

Men for at det ikke skal bli for mye av dette, siden TES og Fallout er ganske lik.... så utvikler de det hver for seg... lar gamerne spille først middelaldersk og deretter fremtids.

Er vel en god måte å skaffe seg penger på tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jepp, har sotte og tenkt litt på hva shadow realm kan bety

Tenkte at de ikke vill brukt "oblivion konseptet" enda en gang, så er nok kansje en person fra the shadow realm som vil bli sentral, kansje i og hjelpe deg.

Eller at den personen eller tingen som har sammenheng med the shadow realm blir skurken

Lenke til kommentar
Til dere som tenker at de ikke kan ha laget det fordi de holdt på med fallout3. Hvorfor kan de ikke ha laga to team? et som har jobbet på fallout og et som har jobba på TES V, etter sukksessen med oblivion og nå og fallout 3 så er det nok penger til det :)

Vi har jo sagt at de antakeligvis har gjort akkurat det. Men at det er et mindre team som har holdt på.

@Nesumar: Det er nok stort sett de samma folka. Vil tro at minst 90% av de som jobba med Fallout jobba/jobber med TES. Det er som Blizzard, Valve og... Pixar. Det er nok de samme geniene som står bak hvert produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...