Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har du lest det hen? Link?

Har sjekket hjemmesiden til TES ganske ofte, men aldri sett TESV blitt offentliggjort at det er under konstruksjon.

Er rimelig sikker på at det er under konstruksjon. Var på elderscrolls IRC kanal for en stund siden, og der sa folk at det holder på å bli utviklet. (Enkelte bethesda ansatte er også på den kanalen iblant)

Lenke til kommentar

Hehe, leste igjennom artikkelen... hvor bra! Får håpe de lever opp til forventningene nok engang :)

Hadde vært litt kult å fått det på Wii også da, hvis de hadde klart å få kontrollsystemet bra nok... altså slå med spaken, slå med sverdet osv...

Vi er jo allerede godt igang i 2009, så tia går fort nå... og før vi vet ordet av det blir spillet annonsert, lagt ut demo og til slutt kan vi boltre oss i spillhylla å rive med oss et eksemplar hjem :)

Lenke til kommentar

Hehe, tenk nå bare på det monsteret av en PC du må ha da :)

Men skal innrømme at jeg har ikke hatt noe imot at TESV har noe slik grafikk, hadde vært råstilig... og PCer blir nå billigere og billigere, så kanskje i 2010 er ikke en CrysisPC så dyr ;)

Noen som tror hva de vet hvor vi skal være hen i det nye TES da? Noen tanker på navn osv.?

Lenke til kommentar

Shadow Realm... hørtes jo veldig mørkt ut da. Første tanke blir jo nesten som en Dremora-verden bare i skygge istedet for...kjøtt og flammer?

Men nå er det jo Morrowind som har blitt kalt opp etter stedet det utspiller seg, mens Oblivion ble jo ikke det... så hva vi skal tolke Shadow Realm, hvis det blir navnet kan være vanskelig.

Men det hørtes også ganske kult ut, får et litt mørkere og skumlere TES... Nesten som Diablo fra Blizzard :)

Husker at de sa i Behind The Scenes-videoene av utvikligen av TESIV Oblivion... at de alltid starter på blanke ark når de lager et nytt TES.. så jeg tror vi kan forvente oss noe fantastisk :)

Lenke til kommentar
Noen som tror hva de vet hvor vi skal være hen i det nye TES da? Noen tanker på navn osv.?
SKYRIM

There is speculation that the next game could be based in Skyrim. The name has been trademarked by Bethesda, which could indicate that there is an upcoming game called Skyrim, as there was for Knights of the Nine and Shivering Isles. A simple search at the US Trademarks website reveals four applications for Skyrim as a Trademark, three from Bethesda, and one from a telecommunications company in Florida. Bethesda filed for the trademark in October 2006. It is interesting to note that Bethesda filed for Oblivion's trademark on June 21, 1995, but abandoned the trademark, only to refile for it on April 4, 2003 about 3 years before release (2006). Morrowind followed a similar 3 year pattern (1999 to 2002). It is unlikely that Skyrim will follow this same three year release, since it has yet to be announced.

LINK

Lenke til kommentar

Hmmm... ja det setter jo store tanker på at vi kan oppleve våre neste opplevelser i landet Skyrim...

Men nå er det jo også slik at mange firmaer og slikt skaffer seg rettighetene til mange navn og domener, er bare å se de merkelige listene som flere har.

Bethesda har jo Skyrim som en del av TES-Loren, så at de har rettighetene til disse navnene er jo ikke så merkelig... men må si at det med årstallene er litt interessant. Hvem vet, kanskje de har rett :)

Hvis det da blir Skyrim vi farer rundt i, så tror jeg neppe at hele Skyrim er en Shadow Realm, men heller... ja en Realm, en annen verden. Akkurat som når vi drar til Planes of Oblivion eller The Shivering Isle.

Lenke til kommentar

Hehe, slik hint sliter jeg med å få med meg... :) Er litt proft lagt inn av utviklerne, helt bevist selvsagt for å gi oss spillere hint.

Tror at det gikk ganske kort tid før at TESIV Oblivion var ferdig, til at de begynte med idemyldring til TESV... før også selvsagt, siden disse hintene du forteller om faktisk blir fortalt i Oblivion.

Er jo noen som må finne på hvordan historien skal bli fortalt i spillet, og det vil jeg tro begynner ganske tidlig... deretter må da utviklerne fortelle oss denne historien som de lager i spillet på en fantastisk og gripende måte.

OT: Husker jo selvsagt de tegnene man ser i Assassins Creed om hvordan, hvor og når det neste spillet blir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...