Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En og en av de kan jeg takle, som flere over meg her, men ett helt land fullt av skeptiske små irritanter? Njeeeh. Gi meg heller barslagsmål i Skyrim eller sumpen i Black Marsh. Fastlandet i Morrowind har jo også andre foreslått, men jeg vil også ha med Vvardenfell. Besøke gamle merkesteder :wub: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fastlandet i Morrowind har jo også andre foreslått, men jeg vil også ha med Vvardenfell. Besøke gamle merkesteder :wub: Ja, og det hadde sannelig vært interessant å få sett hvordan det gikk med landet etter alle disse årene... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Bosmer er så irriterende Det er faktisk helt sant. Fargoth i Morrowind, Adoring Fan i Oblivion... Tvilsomme typer. Og Glarthir i Skingrad og Thoronir som har butikken Copious Coinpurse i Imperial City. Umbra dama er også bosmer, hun er jo ganske psycho. Har aldri likt Bosmer. Endret 6. februar 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke glem luringen i Mournhold som er ute pengene dine, for så å møte opp i full Ebony armor for å prøve å drepe deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, ja jeg husker han. Drepte han på flekken stakkar :rolleyes: Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gleder meg til et nytt Elder Scrolls ja. Liker både Morrowind og Oblivion, men Morrowind troner øverst. Bethesda kjøpte vel også opp elderscrollsonline.com for en stund siden. Håper ikke de går for mmo, det fantastiske med Elder Scrolls er jo at det er utrolig fengende singleplayer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har litt lyst til å sette meg litt inn i hele elder scrolls historien. Hvor burde jeg begynne? Lese bøkene i Oblivion, eller lese litt på uesp.net? Mener da det som jeg spurte om tidligere, stedene, mytene, kongene, you name it. Hvordan alt henger sammen. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har litt lyst til å sette meg litt inn i hele elder scrolls historien. Hvor burde jeg begynne? Lese bøkene i Oblivion, eller lese litt på uesp.net? Mener da det som jeg spurte om tidligere, stedene, mytene, kongene, you name it. Hvordan alt henger sammen. Ta en titt på UESP: Lore. Endret 9. februar 2009 av MiSP Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heh, det er så sinnsykt mye Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heh, det er så sinnsykt mye Det skal være sikkert og visst. Og hvis du vil lese bøker, så anbefaler jeg deg The Imperial Library, som har den klart beste ordningen her, med ordforklaringer og alt i hop. Lenke til kommentar
Mac81 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Som nevnt tidligere kom Morrowind og Oblivion ut med fire års mellomrom. Og begge spillene kom ut på våren. Da kan vi kanskje håpe på en slippdato våren 2010. Og da er de første skjermbildene sikkert rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe, de skulle laget TES5 ved å f.eks starte med en region som kansje Skyrim og deretter lagt til region etter region for hver utvidelsespakke: Morrowind, Cyrodiil, Valenwood osv. Ville jo tatt helt ekstremt lang tid å lage + mange ressurser men det er lov å drømme. Også hadde det tatt sykt med diskplass TES 10 kanskje? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 AAArrrgggg gleder meg noe så sykt vist det kommer.. Kommer til å bare reise rundt og nyte den elder scrolls følelsen ^^ Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Morrowind er et spill jeg stadig vender tilbake til med noen års mellomrom, så om de klarer å gjenskape magien fra Morrowind i den neste installasjonen i serien, vil jeg være overlykkelig:) Oblivion var for min del ikke helt på høyde, mye pga fast travel systemet, som eliminerte mye av utforskningen for min del. Har man først tilgang til å hoppe fram og tilbake fra sted til sted, så gjør man gjerne det. Greit, Morrowind kunne til tider være litt irriterende pga all labbingen, men så deilig det var å nå frem! Det gjorde det verdt bryet. Men når det gjelder neste TES-spill, gleder jeg med veldig til de kommer med mer informasjon rundt hvilken provins de skal legge handlingen til. En annen ting å tenke på er hvor i tidslinjen de kommer til å legge spillet. Kanskje vi får se en såkalt "prequel" denne gangen? Vil handlingen ta for seg hendelser i f.eks 2 Era? Og hva med kontinentet? Vil handlingen foregå ene og alene i Tamriel, eller vil det være mulighet for å besøke f.eks Akavir? Endret 3. mars 2009 av Xarus Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Syntes også den fast travel greia ødelagg litt.. Kansje de kan lage sånn at du kan ta vogner fra by til by, men de går kun en gang i uken, og vist du vil så kan du sitte og følge med på hele reisen.. En slags blanding av morrowind og oblivion hadde vært genialt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vet at det finnes en liten mod som fjerner fast travel, mener den er på en av mod listene på diskusjon.no. Ellers er det sikkert noen mods som ordner transport. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det kunne vi ærlig talt tatt over PM, men nei, det er ikke bevisst. Business skal det såklart være, regner med at jeg har trykket feil. For å holde oss noenlunde on-topic: Siden Bethesda alltid starter med blanke ark med spillene sine, og prøver å lage noe nytt og kreativt til vært spill, tror jeg ikke vi får en blanding av Oblivion og Morrowind. Og forresten, det er en del her som sier 2010, siden det hittil har vært 4 års mellomrom. Vel, de har ikke laget et annet spill på disse fire årene før, har de? De har mekket på Fallout 3 en stund, og det har vel tatt opp litt tid til det neste TES? Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Mod som fjerner fast-travel http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...Detail&id=8 I morrowind funka det jo kjempefint med silt strider, båt og teleportering i mages guild. I tillegg har man jo hest i Oblivion. Jeg hadde likt en mod som gjorde fast travel til en spell man måtte ha en del mana for å bruke (altså at man må spille en del for å få den), så det blir en slags "teleport" Apropos irriterende ting med Oblivion, jeg kan ikke fordra den stygge quest-pila som peker på hvor du skal gå. legger ikke akkuart opp til å utforske selv... Kan godt hende det finnes en mod som fjerner det(?), for min del bruker jeg en som gjør at pilen peker på hesten din i stedet for quests. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror faktisk Bethesda har sagt at det kommer et Elder scrolls spill i 2010 eller 2011, men det er lenge *sukk* Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Neida! Det går fortere enn du tror. Synes ikke det er lenge siden 4'ern kom ut, men er jo allerede tre år siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå