Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil heller ikke ha et MMO.. 5-10 spillere hadde sikkert vært morsomt, men hva hadde skjedd hvis den ene fikk lyst til å slakte noen uskyldige mennesker du trengte for et quest?

Ellers ville det også vært gull å spille TES med en venn!

Det kan du gjøre på oblivion hvis du har det på pc. Multi-TES. Google it.

Lenke til kommentar
Selv vil jeg helst til Elsweyr, jungeler, skoger og ørkener. Spennende!

Må so meg enig der gitt.

Hva gjelder multiplayer ville det vært kult nok om de skapte arena kamper i ulik størrelse!

Trenger ikke en gang tillate (ROFLBBQ) chat, men altså implementere flerspilleren sømløst i arena delen.

Endret av Big aim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På linken til Kotakus kilde står det at en i Bethesda uttalte følgende:

Howard took a few questions from the audience but didn't give out much info on their future projects, saying only, "We are working on our next big game but we are not talking about it." Don't look a new Elder Scrolls game in the near future; Howard said there are no current plans for an "Elder Scrolls 5." As far as an Elders Scrolls based MMO, he said in jest, "There's always a chance."
Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke inntektsforskjellene ville være avgjørende, siden både Oblivion og Fallout 3 har solgt til gull, og vel så det. Men samtidig tror jeg ikke på at de bryter ut av mønsteret de har holdt siden nittitallet - med å begynne på neste TES-spill så snart det nåværende er ute av dørene - utelukkende fordi de følte for litt forandring, eller har en spilldesignmessig midtlivskrise.

Eller så vil de kaste seg på MMO-bølgen. Gud forby.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

En update fra tidligere uttalelse, og klarifikasjon :D Da blir det TESV allikevel :) Om en stund altså.

That was not a direct quote from him. That was someone's interpretation of what he said. I know, I was there. At his QuakeCon talk he was asked when TESV is coming out and Todd replied, "Don't look for a new Elder Scrolls game in the near future." He also went on to say how much the franchise means to us and that it definitely will continue. He just wasn't going to provide any timeframe on "when." This should not be news to anyone that has been paying attention. Both Todd and I have said repeatedly that, of course, we're going to do another Elder Scrolls game. The last one was enormously popular. So was the one before that. You get the idea. So do we.

Kilde: http://kotaku.com/5339301/bethesda-clarifi...lls-v-statement

Endret av Joananas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...