Sgt.T.Grant Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Huff vil ikke ha noe MMO nei! Oblivion var fantastisk nok, håper bare at det neste blir 10x ganger bedre : D Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 TES er den spillserien jeg har brukt mest timer på, uten tvil. Gleder meg til neste! MMO hadde vært totalt ødeleggende, men cooperative multiplayer 2-4 personer hadde passet, så fremt det ikke tok noe bort fra singleplayer opplevelsen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vil heller ikke ha et MMO.. 5-10 spillere hadde sikkert vært morsomt, men hva hadde skjedd hvis den ene fikk lyst til å slakte noen uskyldige mennesker du trengte for et quest? Ellers ville det også vært gull å spille TES med en venn! Det kan du gjøre på oblivion hvis du har det på pc. Multi-TES. Google it. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ser for meg at RP i et TES-MMO kunne vært interessant, egentlig. Men for all del, de må gjerne lage et MMO, så lenge de fortsetter å lage singleplayer-spill også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 HAdde vært ålreit med LAN funksjon, men ikke online.. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hadde gjerne velkomment en co-op/lan funksjon... da med kansje maks 4-5 spillere.. og må jo også være gjennomført (slik at det blir vanskeligere jo flere som blir med osv) Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Selv vil jeg helst til Elsweyr, jungeler, skoger og ørkener. Spennende! Må so meg enig der gitt. Hva gjelder multiplayer ville det vært kult nok om de skapte arena kamper i ulik størrelse! Trenger ikke en gang tillate (ROFLBBQ) chat, men altså implementere flerspilleren sømløst i arena delen. Endret 3. august 2009 av Big aim Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ifølge Bethesda på Gamescom har de ingen planer om et nytt Elder Scrolls spill for øyeblikket http://kotaku.com/5337865/bethesda-have-no...e-elder-scrolls Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Virkelig? Søren, Kotaku er jo en relativt sikker kilde også. Vi får håpe det er løgner ute og går, i 2008 sa de jo at det kanskje ble et nytt TES i 2010. Det tar mer enn to år å utvikle et TES-spill fra scratch, så da hadde de allerede jobbet en del med det. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 På linken til Kotakus kilde står det at en i Bethesda uttalte følgende: Howard took a few questions from the audience but didn't give out much info on their future projects, saying only, "We are working on our next big game but we are not talking about it." Don't look a new Elder Scrolls game in the near future; Howard said there are no current plans for an "Elder Scrolls 5." As far as an Elders Scrolls based MMO, he said in jest, "There's always a chance." Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Oi. Dere vet hva det betyr? Neste TES blir et MMO. Dessverre. Jeg hadde håpet de ville fortsette på singleplayer-serien. EDIT: Noe de sikkert vil, men nå vil det bli utsatt til minst 2012. Endret 15. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jøss. Jeg som trodde de hadde jobba med TES5 en god stund allerede.. Ikke tro på alt du leser på nettet, er vel moralen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis det stemmer blir jeg utrolig skuffet. Er ikke fan av MMO i det hele tatt. Hadde gledet meg til TES5, men nå blir det kanskje ikke noe før i 2012? Heldigvis kommer det en del andre RPG-spill som Dragon Age, Risen og Two Worlds 2. Og sikkert mange andre i mellomtiden. En liten trøst oppi det hele. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ugh. Hadde håpet de skulle jobbe med TES5 etter at Fallout 3 + DLC var ute av dørene, men det er vel mer penger i Fallout 4 ... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 det er vel mer penger i Fallout 4 ... Er det nå det? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg trodde ikke inntektsforskjellene ville være avgjørende, siden både Oblivion og Fallout 3 har solgt til gull, og vel så det. Men samtidig tror jeg ikke på at de bryter ut av mønsteret de har holdt siden nittitallet - med å begynne på neste TES-spill så snart det nåværende er ute av dørene - utelukkende fordi de følte for litt forandring, eller har en spilldesignmessig midtlivskrise. Eller så vil de kaste seg på MMO-bølgen. Gud forby. Endret 16. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Et MMO ville vært helt greit for min del, men ikke hvis de dropper eller utsetter singleplayer-serien betydelig. Kanskje vi får høre mer nå som Gamescom er, noen som vet om Bethesda skal møte opp? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) En update fra tidligere uttalelse, og klarifikasjon Da blir det TESV allikevel Om en stund altså. That was not a direct quote from him. That was someone's interpretation of what he said. I know, I was there. At his QuakeCon talk he was asked when TESV is coming out and Todd replied, "Don't look for a new Elder Scrolls game in the near future." He also went on to say how much the franchise means to us and that it definitely will continue. He just wasn't going to provide any timeframe on "when." This should not be news to anyone that has been paying attention. Both Todd and I have said repeatedly that, of course, we're going to do another Elder Scrolls game. The last one was enormously popular. So was the one before that. You get the idea. So do we. Kilde: http://kotaku.com/5339301/bethesda-clarifi...lls-v-statement Endret 17. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Å takk og pris. Nå føler jeg for å sette meg ned og takke alle høyere makter, uansett hvem det skulle være. Har aldri vært så skuffet og redd som når jeg så den linken din. En fremtid uten TES V er ikke en fremtid. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sant. Ble ekstremt lettet da jeg så dette. [CRISIS AVERTED] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå