Vrengtpolvott Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kunne godt ha fått et nytt TES spill som MMO, sålenge det hadde vært bra gjennomført. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Håper absolutt ikke at de gjør TES til et MMO. Det hadde ødelagt følelsen man får av å spille spillene. Dessuten liker jeg ikke MMO. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 TES blir rett og slett aldri ett MMO. Dette er ord tatt direkte fra høystående personer i Bethesda. At det en gang vil komme et MMO spill basert på de forskjellge regionene er jo en annen historie, men TES slik vi kjenner det i dag blir så absolutt bevart. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenk om de planlegger å annonsere TES V på E3, men så vise det seg at det er et MMO... Tanker? Men nei, det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 TES blir aldri et MMO nei. Men de skal lage et mmo basert på TES, det var jo til og med i en artikkel fra gamer når de fortsatt var i sammarbeid med Edda Bedda. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) snip Endret 9. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 TES blir aldri et MMO nei. Men de skal lage et mmo basert på TES, det var jo til og med i en artikkel fra gamer når de fortsatt var i sammarbeid med Edda Bedda. Jepp, det har jeg fått bekreftet. Bethesda arbeider for øyeblikket med 2 TES titler hvorav den ene blir MMO. Kilde? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gamer.no er en kilde. Men det finnes ikke i artikkel arkivet her. Men hvis du besøker spillverket.no så har dem artikkelen i arkivet der. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) snip Endret 9. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ok, men som sagt skulle dem i allefall arbeide primært med den vanlige TES singleplayer serien. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Megabumper denne her jeg. Er det noen som har hørt noe nytt? Håper uansett at de går mer tilbake til hva Morrowind var for min del. Men det er jo langt ifra gitt at folk flest er enig med meg =P Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Neste TES hadde jeg elska hvis det hadde vert MMO, men jeg tror ikke det skjer, aldri si aldri eh!? Og btw ingen har snakka om TES MMO i Bethesda..alt er bare rykter hih :3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tror ikke det er så mye nytt på TES-fronten. Bethesda har ikke prøvd å skape noe blest enda heller, vi får håpe vi vet noe iløpet av året. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kunne en online del med opp til 5-10 spillere om gangen vært ett alternativ til ett MMO? Jeg tror en verden full av spillere som løper rundt å spør "lulz, gief 10 goldz plzzz?????" ville ødelagt mye av stemningen, men en mulighet til å spille sammen med flere venner kunne passet. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Hadde det blitt ett MMO, hadde jeg slutta å spilt i allefall.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 MMO-er kan ikke overleve på kun RP-ere, og jeg hadde ikke orket TES-verden full av CS-unger. Ja takk til videre singleplayer. Håper på at det neste spillet foregår på Summerset Isles, Elsweyr eller Black Marsh. Morrowinds setting var spennende - Cyrodiil var veldig generisk Legolas-land. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vil heller si at det var generisk Gondor-land om man skal sammenligne med Ringenes Herre. Valenwood ville vært mer generisk Legolas-land! Selv vil jeg helst til Elsweyr, jungeler, skoger og ørkener. Spennende! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg vil definitivt ha nytt Elder Scrolls spill, ikke noe MMO for all del.... Spilte Elder Scrolls IV Oblivion 300timer , og vil nesten spille det enda Makan til kongespill, lever meg helt inn i en annen verden med Oblivion!!! Endret 31. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vil heller ikke ha et MMO.. 5-10 spillere hadde sikkert vært morsomt, men hva hadde skjedd hvis den ene fikk lyst til å slakte noen uskyldige mennesker du trengte for et quest? Ellers ville det også vært gull å spille TES med en venn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå