Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TES blir rett og slett aldri ett MMO. Dette er ord tatt direkte fra høystående personer i Bethesda. At det en gang vil komme et MMO spill basert på de forskjellge regionene er jo en annen historie, men TES slik vi kjenner det i dag blir så absolutt bevart.

Lenke til kommentar
TES blir aldri et MMO nei. Men de skal lage et mmo basert på TES, det var jo til og med i en artikkel fra gamer når de fortsatt var i sammarbeid med Edda Bedda.

Jepp, det har jeg fått bekreftet. Bethesda arbeider for øyeblikket med 2 TES titler hvorav den ene blir MMO.

Kilde?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kunne en online del med opp til 5-10 spillere om gangen vært ett alternativ til ett MMO? Jeg tror en verden full av spillere som løper rundt å spør "lulz, gief 10 goldz plzzz?????" ville ødelagt mye av stemningen, men en mulighet til å spille sammen med flere venner kunne passet. :)

Lenke til kommentar

MMO-er kan ikke overleve på kun RP-ere, og jeg hadde ikke orket TES-verden full av CS-unger. Ja takk til videre singleplayer.

Håper på at det neste spillet foregår på Summerset Isles, Elsweyr eller Black Marsh. Morrowinds setting var spennende - Cyrodiil var veldig generisk Legolas-land.

Lenke til kommentar

Jeg vil definitivt ha nytt Elder Scrolls spill, ikke noe MMO for all del....

Spilte Elder Scrolls IV Oblivion 300timer :D, og vil nesten spille det enda

Makan til kongespill, lever meg helt inn i en annen verden med Oblivion!!! :love:

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Vil heller ikke ha et MMO.. 5-10 spillere hadde sikkert vært morsomt, men hva hadde skjedd hvis den ene fikk lyst til å slakte noen uskyldige mennesker du trengte for et quest?

Ellers ville det også vært gull å spille TES med en venn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...