anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er svært betatt av The Elder Scrolls spillene, og da særlig Oblivion som var en fantastisk reise spillhistorien. Nå skal det vel legges til at Oblivion er det eneste Elder Scrolls spillet jeg har spilt Men nå er det vel 4 år siden Oblivion kom ut, and I wantz moar Bethesda har nettopp høstet gode kritikker for Fallout 3, og mange sier at Fallout ER Oblivion bare litt mer hi-tech... Mitt spørsmål er da NÅR, ikke hvis, NÅR kommer neste Elder Scrolls spill? Jeg tror nok det at etter en ferie for alle folka i Bethesda så kommer de tilbake og setter seg med ved møtebordet og spør seg "hva skal vi gjøre nå?". Det var i allefall det de gjorde etter Oblivion, og flertallet ville lage ett nytt Fallout spill. Nå håper jeg de lager ett nytt Elder Scrolls spill og tar for seg litt mer av Khajiit-områdene, Elsweyr for eksempel. Jeg ble svært forelsket i denne rasen i Oblivion! Hva mener folket?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 det jobbes med tes5. når det kommer ut vet foreløpig ingen men husker jeg ikke feil så er det 09/10 engang. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har du link på at ett nytt Elder Scrolls er under produksjon?? Finner det ikke noe sted på nettet, og på Bethesdas hjemmeside står det at det spillet de jobber med nå er Rogue Warrior... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er vel ikke noe som er bekreftet enda, men ryktene er ute og går i alle fall: http://www.gamesindustry.biz/articles/beth...-title-for-2010 Litt usikker på hvilken setting jeg ønsker i spillet. Hadde vært morro å utforske fastlands-Morrowind, men håper heller det kommer i TES6 enn nå. I TES5 håper jeg vi får to landområder, nemlig de sørlige Elsweyr og Valenwood. Når det er sagt blir jeg ikke skuffet om historien legges til Summerset Isle eller Skyrim. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alle The Elder Scrolls spillene har kommet med 4 års mellomrom. Så da kommer vel tes5 i 2010 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde vært kult med TES5 ja. Fallout KAN jo sees på som et 4.5? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har du link på at ett nytt Elder Scrolls er under produksjon?? Finner det ikke noe sted på nettet, og på Bethesdas hjemmeside står det at det spillet de jobber med nå er Rogue Warrior... Rogue Warrior blir vel bare utgitt av Bethesda, tror det er noen andre som står for utviklingen. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med tanke på hvor populært både Morrowind og Oblivion ble/er, så kan jeg aldri tenke meg at Bethesda ikke gir slipp på et rimelig sikkert kort økonomisk sett. For å ta en gammel diskusjon.no spøk, jeg skal sykle fra Oslo til Trondheim om TES 5 ikke kommer Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk også utrolig god minner fra Oblivion så håper virkelig på TES5. Hadde vært tøft å se Black Marsh, men bare sump områder kunne bli kjedelig så hadde vært kult med 2 land som Zlatzman nevnte. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Håper det ikke blir like ille som starten på Shivering Isles så! De første timene angra jeg på at jeg hadde brukt 2400 points på den utvidelsen.. Liger farger jeg da B) Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Av en eller annen grunn så jeg på Cyrodiil som den kjedeligste provinsen de kunne finne på å legge et spill til, men joggu var det ikke variert og artig allikevel. (synes ihvertfall jeg, men vet at ikke alle er enige ) Det viktigste er nok hva de gjør ut av det, og at de ikke prøver å strekke det over større områder enn det de klarer å gjøre interessant... (er så utrolig mye morsommere med et lite, spennende område enn et stort, repetitivt et IMO) Ellers hadde jeg ikke hatt noe i mot å få utforske Hammerfell og High Rock, men det er vel litt usannsynlig når det var akkurat de provinsene daggerfall var lagt til. Håper ihvertfall det blir litt varierende landskap, forskjellige byer og interessante storylines (som ikke kaster seg over deg og klenger seg på). Det kommer nok! Det må det bare. Og da skal jeg forberedt økonomisk så jeg kan kjøpe meg ny maskin, hehe... Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 ...er så utrolig mye morsommere med et lite, spennende område enn et stort, repetitivt et IMO)... Der vil jeg påpeke at Fable 2 er ett skrekk eksempel! Greit nok at spillet var fantastisk, men jeg klarte ikke glede meg mer enn 15 timer. Da var spillet og alle side quests nemlige ferdig... Jeg hadde derfor bytta ett litt dårligere spill som var 5 ganger så stort mot Fable 2! På en annen side kan jeg godt vente til 2011, bare jeg får vite at det er under produksjon. Vil ha ett gjennomført spill, ikke ett rask produsert spill. Hvis de begynte på The Elder Scrolls 5 rett etter Fallout 3 (som ble ferdig i høst), forventer jeg og vente til 2011/2012 Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Der vil jeg påpeke at Fable 2 er ett skrekk eksempel! Greit nok at spillet var fantastisk, men jeg klarte ikke glede meg mer enn 15 timer. Da var spillet og alle side quests nemlige ferdig... Jeg hadde derfor bytta ett litt dårligere spill som var 5 ganger så stort mot Fable 2! Fable 2 har jeg aldri prøvd så der kan jeg ikke uttale meg, men trodde uansett at det var ganske annerledes fra Elder Scrolls-spillene? Poenget var ihvertfall bare at området kan være så stort som bare det, men uten innhold er det bare ikke interessant. Er jo utrolig mye mer å fordype seg i i morrowind enn f.eks daggerfall, selv om sistnevnte er gud vet hvor mange ganger større i areal. Noe av sjarmen med å utforske et område er jo å plutselig komme over noe nytt. Er det både digert OG interessant, så er jo selvfølgelig det å foretrekke Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De har garantert syslet med TES 5 mens Fallout 3 var i utvikling, i en eller annen grad. Det har også vært snakket om en TES MMO, men jeg for min del håper inderlig de holder seg til TES Singleplayer Rollespill. Jeg pleier ikke automatisk å tenke "The Elder Scrolls" når noen spør meg hvilke spill jeg gleder meg til, fordi det ikke er røpet enda. Men når jeg kommer på tanken får jeg frysninger nedover ryggen. Jeg lengter etter et nytt TES! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da har du kommet i rett tråd B) @ Paddehatt: Jeg brukte bare Fable 2 som ett eksempel på ett skuffende kort RGP spill, beklager at det ikke kom frem i innlegget Jeg må også påpeke at jeg spiller xbox 360 og ikke PC, men vi gleder jo oss til samme spill Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen rykter sier Skyrim, men jeg vet ikke jeg. Et nytt spill fra den fronten hadde vært fint nå. Håper de tar seg god nok tid til å teste det ut før release, så vi slipper et spill med mange bugs som må fikses. Oblivion hadde sin andel av bugs synes jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg håper også på Skyrim. Jeg synes ekspansjonspakken Bloodmoon til Morrowind var fortreffelig og jeg kan derfor gjerne se for meg et spill lagt til et slikt nordlig område. Jeg spilte også rasen Nord i Morrowind og Skyrim er jo som kjent deres hjemtrakter. Jeg er også positiv til en setting satt til Black March, da gjerne en mer dyster stemning slik man så i visse deler av Morrowind. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Faen jeg gleder meg til TES V :-D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tenker på Skyrim selv. Ellers kunne jeg, som nevnt tidligere, hatt lyst på Black Marsh. Eller så ville High Rock vært interessant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fargoth, du er et geni. Jeg spilte selv alltid som Nord i både Morrowind og Oblivion, og jeg elsket Bloodmon så jeg håper virkelig at et spill satt til Skyrim dukker opp. Om ikke det så hvertfall en utvidelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå