Vistula Uhlan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 + Informativ + Ryddig + God bruk av [b ] [ /b] Eg ser ingenting å trekke for. 10/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) edit; posta i feil tråd lol. Endret 14. mars 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Puro Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hmm, skeptisk.. Ka me min då? Flosshatt: pent sentrert og god font, 9/10. :> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Helt grei, informativ med kontaktinformasjon. Har et klart skille mellom lenker og opplysende tekst. Ingen ting som stikker seg ut som særlig positivt riktignok, og den er en smule kjedelig. 7/10 Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Likte bruken av linker til forskjellige profiler og sitatet var ikke verst det heller. 9/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Helt grei og informativ signatur, stor fan av gråtoner så du får 8/10 hos meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Litt vel filosoferende sitater etter min smak, og posisjonene gjør det hele litt rotete. Bruk av forskjellige gråtoner gir hele signaturen en litt svevende følelse, og det redder mye. 8/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Litt kjedelig og "kompakt", men likevel informativ og med et sitat som fungerer. Hvis jeg var deg ville jeg eksperimentert litt med farger, og prøvd å få litt mer luft (men samtidig ikke for mye. Er vel ikke så lett). 7/10 Edit: Jeg er ikke så fornøyd med min egen, men vil ha med informasjonen som står der. I "anmeldelsen" av min signatur hadde jeg satt pris på foreslag til endringer Endret 8. april 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Takk for tilbakemeldingen, har nå endelig fikset mellomrommet jeg tenkte å ha der. La også inn litt farger, selv om jeg i utgangspunktet er svak motsander. Men det kan jo bli en vanesak. Foreslår et mellomrom mellom LAN-linjene og sitatet (som er veldig godt) og litt andre skrifttyper, selv liker jeg de med litt "skarpe kanter". Ellers kan du jo prøve med en rødfarge som ligner den du har i avataren, men ikke på hele signaturen da det fort kan bli lett vel mye. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nyttig informasjon og stilig med linker. Bra sitat. Er ikke helt fan av fargene i denne sammenhengen, men det får være en smakssak så jeg trekker ikke for det. Jeg ville fjernet [blogg] tags da de virker mest forstyrrende for min del. 8/10 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ein bra sang, og enkel. Ser ikkje heilt kvifor du valde den talrekka, though. 9/10, klarer ikkje heilt bestemme meg for kva, men det er noko eg ikkje liker med den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tallrekken han har der er kalt "Fibonacci-tallrekka" og er en av de mest kjente tallrekkene. Vil tro at den får en del oppmerksomhet nå for tiden pga. at Dan Brown refererer (etter en liten intern diskusjon i ASO kom vi frem til at dette ikke er en typo) til den i Da Vinci Koden. Så da vet du det Så til din signatur. Det første du burde gjøre er å fikse på BB-koden, du har glemt en ] på slutten der. Jeg skjønner ikke helt sitatet, men det får nå være. Ellers synes jeg at den kanskje er litt kjedelig, men samtidig er den enkel (noe som er bra). Som en liten sluttkommentar tror jeg at en linje med luft teller som en linje, og da er du oppe i 5 stykk, men dette er jeg ikke helt sikker på. 6/10. Litt kjedelig og intetsigende (kan være fordi jeg ikke skjønte sitatet), men likevel enkel og god layout. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 *tommel opp* for gamer "reklame". Morsomt sitat Fin bruk av "farger" 8/10 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 "This is spaceships" høres ut i mitt hode litt feil. Ellers er den ryddig og ikke for fremtredende. Burde kanskje vært sentrert. 7/10 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du har ikke for mange linker i signaturen, og de du har er greie til å fortelle oss noe om deg. Signaturen er også ganske harmonisk med tanke på farge og oppsett. Eneste er at svartfargen muligens blir litt for sterk, og påtrengende. 7/10 Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Såg sjølvsagt at det var Finabocci-rekka, såg berre ikkje kva den hadde med sangen å gjere. Fekk derimot http://www.youtube.com/watch?v=wS7CZIJVxFY i ein PM frå Vaine, som forklarte det - Signaturen din er enkel, det er bra, men den er også kjedeleg. Den er kanskje mindre kjedeleg viss du er fan av Dr. Who, though. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Flosshatt sin signatur er enkel og grei, og kanskje litt kjedelig. For meg er sitatet totalt ukjent, men selv om jeg ikke er noen stor fan av fantasy er det ikke så verst allikevel. Men som nevnt, den mangler litt "liv" og også kanskje litt innhold, selv om jeg er usikker på hva som burde stå der i stedet. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå