Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En veldig bra signatur X91_Al_CaponeX. Bra oppsett og ikke så masete som før. Eneste du kanskje bør fikse er fargene. Det var noe skrift som var veldig vanskelig å lese. Fikser du det blir det 10/10 Nå må jeg gi deg 8/10. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Rider: + Veldig enkel, det enkle er ofte det beste. + Sitat, hører det er fra boka di og greier. - Du får pluss for enkelthet, men det kunne kanskje vært en liten linje til, med info ol. - Vet ikke helt om jeg liker fargen. Gir den en 7/10, jeg liker det helt simple oppsettet ditt, selv om det er noe jeg føler mangler. EDIT: Leif. Endret 7. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mokko: + Ikke mange forskjellige farger + mange fine sitater - Center Float er ikke helt midtstilt, ser litt rart ut. - Jeg liker ikke oransje 7/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Får vel få denne tråden litt lenger opp på forumet igjen. Villanden: + Enkel + God balanse + Float ser bra ut + Grønnfargen er fin - 20LEGEND er i en helt annen, og mye mer skjærende rødfarge enn united.no. - På venstre side er det en kombo av sort og grønt. På høyre side er det kun rødt. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med 20Legend, men det får nå være. Jeg synes du burde beholde oppsettet (enkelhet, float osv.) men revurdere bruken av de røde fargene. Kanskje gjøre ".no" ved "United.no" i sort eller noe så du får balanse i henhold til "Steam: Villanden" Likevel en fin signatur, og jeg vil gi den en 7/10. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synkron med farger, ren og enkel. Prøver å spre et budskap. 8/10, trekk for litt forstyrrende farger med orange. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fargen passer bra inn, mye informasjon på liten plass, men er likevel ryddig og pen å se på. Pluss sitat fra meg der. 9/10 (No on can has the 10) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 + sitater + linker +/- kombinasjonen av farge gjør at oppmerksomheten trekkes mot signaturene - mangler symmetri/ryddigghet -kunne det vært noe info? 8/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) + sitater+ linker +/- kombinasjonen av farge gjør at oppmerksomheten trekkes mot signaturene - mangler symmetri/ryddigghet -kunne det vært noe info? 8/10 Mangler symmetri og ryddighet? Kjører du skjermstørelsen på 1024x786? fra alt over det skal det fungere riktig med symmetri og ryddighet. +Gamertag relatert til forumet +Viser hva h*n spiller +Sitat men skjønner ikke betydningen +Ryddig og enkel 9/10 Endret 15. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 + sitater+ linker +/- kombinasjonen av farge gjør at oppmerksomheten trekkes mot signaturene - mangler symmetri/ryddigghet -kunne det vært noe info? 8/10 Mangler symmetri og ryddighet? Kjører du skjermstørelsen på 1024x786? fra alt over det skal det fungere riktig med symmetri og ryddighet. +Gamertag relatert til forumet +Viser hva h*n spiller +Sitat men skjønner ikke betydningen +Ryddig og enkel 9/10 Jeg ville tatt byttet linje på sitatet til Iharal3 med Ubuntu Cola, det ville gitt mer symmetri etter min mening. Bruker 1280x800 (det burde ikke ha noe å si). Hvis du mener det er symmetrisk er det en 9/10. Sitatet mitt gjelder i det ville vesten. En revolver slår en god hånd i poker. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 + Mye stoff som er godt komprimert + Full pakke (sitat, games 'n tag) - Litt usymetrisk fargevalg på første linje 7/10 Lenke til kommentar
xfs Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) ErlendA: + Info om pc'n + Linker - Mange linjer - Kjedelig 7/10 Endret 15. mai 2009 av Xfs Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Xfs: + Artig sitat. + informativ 2. linje. - Ingen ""-tegn på sitatet. - Forskjellen mellom fontene får det til å se ut som andre linje er navnet på han/hun/den som er sitert. - Er det en skrivefeil i sitatet jeg skimter? ("Det er ikke farten som dreper, der er smellet"). 5/10 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sentrert, informativ, fin bruk av farger og idet hele tatt behagelig å se på. 8/10. En sterk 8/10. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Laland: +Godt oppsett som er oversiktlig og utnytter plassen. Float er sexy. -Fargevalget er ikke gjennomtenkt (ikke dårlig, men signaturen er ikke "kunstnerisk" i motsetning til noen andres). -Sitater i signaturen er ikke helt min ting, var bare 2 av dem som er verdt nok til å ha med i en signatur. Innholdsmessig er det helt greit, spesielt det til venstre er "nyttig informasjon". 7/10 Endret 18. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 -Litt mye informasjon ved første øyekast -Litt mange farger? (3 regelen ) +Fint oppsett +Nytting info +Morsomme/gode sitater 8/10 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 + sitater (kjenner dem ikke, men for de er de som gjør er de sikkert gode.) +fint oppsett med adskilt informasjon og sitater +rolige farger +linker - kunne hatt et sitat alle kjenner til - mangler prikken over i-en en veldig sterk 8/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kort og god, men ikke fryktelig original. Øverste linje er kanskje litt utydelig/forvirrende. Men kortheten og godheten gjør det til en sterk 7/10. Lenke til kommentar
xfs Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ("Det er ikke farten som dreper, der er smellet"). Wops... thx Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gormers: + Gametag + Kort + Forskjellige farger 9/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Bloodlines: + Bra farger. + Lekkert oppsett på første linja. + Artige lenker. - Sikkert bare en personlig mening, men jeg likte ikke helt at "amen" var på en egen linje. - Grønt er for min del ikke synonymt med bibeltekster eller noe som har med bibelen eller bønner å gjøre. Bra signatur, men mangler det lille ekstra. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå