Gcduden Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 iharal3: +farger +sitater -Rotete oppsett 7/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 GCToffen: + Enkel + Ryddig + Fint Sitat - Litt kjedelig, ingen farger osv. Få på litt farger så blir den fin;) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg likte faktisk signaturen din utrolig godt Error. Litt store bokstaver kanskje, og jeg ville sikkert valgt en litt mørkere gulfarge, men det får gå i en så enkelt bra signatur. Den er virkelig ikke et eneste gram tyngre enn den trenger og være. Det er bra. Det er veldig bra. Less is more minimal. That is why I love it. Vurdering: 8/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lakus: Greit oppsett, litt smårotete. +Greie farger +Greit innhold +Alt er Clickable - En note ved siden av "xbox 360 informasjonstråd" ?! What the hell? -Ikke noe som gjør den til "best signature ever" 8/10 Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Gormers: + Veldig ryddig oppsett + Informasjon + Sitat - Lite farger Alt i alt en veldig bra signatur. 7/10 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 gctoffen: +fin bruk a farger +minimalistisk +sitat er alltid flott +noe forvirrende sitat -noe forvirrende sitat 8/10; short'n'sweet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Laland: + Fin bruk av farger + Enkel + Informasjonsrik Ville vært enda bedre om du fikk til at "Antall inlegg per dag" og "Lalanden på Twitter" sto på linje. Jeg vil heller ikke si at det er en "best signature ever" siden den ikke er så direkte, den virker kun som litt informasjon spredd rundt på en fin måte. Men, misforstå meg rett, det er en god signatur;) Endret 11. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Error: + Fin bruk av farger + Minimalistisk + Prøver å spre et budskap - Er uenig i budskapet (skal ikke la det påvirke ) 9/10 for å være så veldig ryddig å se på. Fikset ting til å bli på samme linje nå. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Laland: En veldig bra signatur. + Sitat + Linker +Farger +Ryddig 9/10 Unngår toppskår såvidt for å mangle det lille ekstra. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 gctoffen: +Lekre farger. +Lekkert oppsett. +Lekkert sitat Det var ikke mye, men det behøver ikke en signatur å være heller. 10/10 Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Comprade: +Sitat +Informasjon +Linker +Fint oppsett +Fin bruk av farger -Litt lang kanskje 9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Enig med Comprade ang signaturen din. Helt enkel og simpelthen fin i sin enkelthet 10/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Veldig rause med karakterer nå. Blir nesten som diverse spillanmeldersider dette! Ellers, Lakus: + Veldig mye informasjon pakket godt ned i linker. + Greie farger. Kunne kanskje gjort "Lakuspakus er på Twitter - endelig?" linken i samme farge som 360? + Enkel Greit oppsett, men det er litt mer på høyre enn på venstre side, noe som skaper en ubalanse i signaturen. De to "Gruppene" er heller ikke på linje med hverandre, og jeg synes det blir litt feil når de tre forskjellige linjene i høyre gruppe alle har forskjellig innrykk. 6/10 Men, hvis du fikser noen små enkle ting på signaturen vil den fort stige i karakterer for min del:) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Error + Farger + God is imaginary + Kort og ikke for mye i signaturen 9/10 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bloodlines: + Linker + Sitat + Fine farger - Et så langt og sammenhengende sitat virker litt rotete. 7/10. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 + Bra farge kombinasjon + oversiktlig + morsomme sitater + litt info, kunne vært mer men gir deg likevel: 10/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bare en liten ide. For å hjelpe folk å optimalisere signaturene sine kunne vi kanskje hatt en liten poll hvor spørsmålet var: Hva verdsetter du mest i en signatur? - Oppsett (balanse osv) - Enkelhet - Farger - Informasjon - Sitat - Tekststørrelse/teksttype Det er jo ikke så viktig å ha en perfekt signatur at det gjør noe, så denne pollen er muligens unødvendig, men jeg ser ikke hvordan den kan gjøre noe skade:) *Vurder Nostalgic!* Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 +fargene +simpelheten +"sitatet" -ville kansje hatt alt på en linje(oppsett) 9/10 Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) + Drizzt Do'Urden, coolest cat in the realms. + XBL navn på signatur + MMORPG karakter navn på signatur og ikke nok med det: linker til dem. Jeg prøver så godt jeg kan, men finner ingeting å trekke ned på. 10/10 Endret 20. april 2009 av Wartom Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Wartom + Sitat + Blå farge - Grått - Ikke veldig mye. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå