Anthr0 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) For de som ikke har fått med seg dette ennå, så er det åpen beta via steam nå. Hvem spiller mal steamid: GamerTag: skill lvl: Info om meg steamid: Anthropod GamerTag: Anthr0 skill lvl: Relativt dårlig, men ikke helt håpløs Les dette før du poster Prøv å hold tråden ryddig uten noe diskusjon rundt selve spillet. Er ikke sikkert at jeg gidder å oppdatere hovedposten. Steamgruppe Dawn of Norway Windows live systemet er ganske håpeløst. Med tanke på at man må være inne i et spill for å være pålogget, så trenger vi et sted å henge før vi går inn i spillet. Meld deg inn i Dawn of Norway, og heng i snakkerommet hvis du er ute etter et match. Endret 7. februar 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 steamid: zeox GamerTag: Tariffen skill lvl: 21 (tror jeg) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endret emnetittelen til noe mer beskrivende Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Steam-id og gamertag: Selklubber Skill-level: 10 tror jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvor kan man bli med på betaen??? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den ligger ute på Steam. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Steam id: Lavix game tag: Lavix92 Skill lvl: 1 trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå