missilecatcher Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har ikke noe bilde, men er det noen som husker et spill som fulgte med PS1, der man "styrer" en djevelrokke? Det var nydelig og avslappende! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har ikke noe bilde, men er det noen som husker et spill som fulgte med PS1, der man "styrer" en djevelrokke? Det var nydelig og avslappende! Hehe ja husker det! Kunne også "styre" en kjøtteter Dino Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ingen som har nevnt no more heroes.. Det har en litt kul stil da.. Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke noe bilde, men er det noen som husker et spill som fulgte med PS1, der man "styrer" en djevelrokke? Det var nydelig og avslappende! Hehe ja husker det! Kunne også "styre" en kjøtteter Dino Stemmer! Musikken var litt mer dramatisk, bare Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det hadde jeg helt glemt. Hva var det det het igjen? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kun film, men man skal vel klare å laste de ned et sted. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 vet ikke om det er sagt men jeg ville sagt world of goo ^.^ Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hmm... Om ikke katamari damacy har særegen grafisk stil, er ihvertfall konseptet rimelig særegent (jesus, kan ikke engang nevne spillet uten å få themesangen på hjernen) Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Shadow of the colossus er det mest utradisjonelle spesielle spillet jeg har vært med på, ufattelig hvor bra et spill uten nevneverdig innhold egentlig kan være, men stemningen, grafikken, gameplayet ja alt er satt sammen i en så perfekt pakke at det er ikke noe å komme unna, det er et must try spill uansett. Kolossene er eneste innholdet men vær boss er lagt opp så unik at du vet aldri hva du skal gjøre, om det er å hoppe på vingen til en, ri hesten opp mot en og hoppe på han, lure dem eller bare klatre opp. Alt er så unikt og forskjellig. Må bare innrømme, jeg er en skikkelig fanboy av dette spillet, ufattelig bra spill. Gleder meg sinnsvakt til neste Ico spill kommer. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 simpsons: hit & run Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 @ Bear: Kan ikkje få sagt det bedre Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 @ Håvard Det spillet der også et ufattelig catchy og særegent soundtrack! Elsker det spillet! Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Savner tia da PS var nytt og vi fant en demo cd, med blant annet Parappa Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kun film, men man skal vel klare å laste de ned et sted. Å den nostalgien ^_^ Husker eg virkelig var imponert over spesielt den T-Rex demoen. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kva med The Curse of Monkey Island? Slåande genial grafikk og stemning som det synger! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kun film, men man skal vel klare å laste de ned et sted. Åhh! Husker de to! Skjønner dog ikke hvorfor det var så gøy å se på to korte simple videoer, men de var utrolig gode! Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 The Blob til PC. Hele poenget med spillet er å fargelegge byen. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Shadow of the colossus er det mest utradisjonelle spesielle spillet jeg har vært med på, ufattelig hvor bra et spill uten nevneverdig innhold egentlig kan være, men stemningen, grafikken, gameplayet ja alt er satt sammen i en så perfekt pakke at det er ikke noe å komme unna, det er et must try spill uansett. Kolossene er eneste innholdet men vær boss er lagt opp så unik at du vet aldri hva du skal gjøre, om det er å hoppe på vingen til en, ri hesten opp mot en og hoppe på han, lure dem eller bare klatre opp. Alt er så unikt og forskjellig. Må bare innrømme, jeg er en skikkelig fanboy av dette spillet, ufattelig bra spill. Gleder meg sinnsvakt til neste Ico spill kommer. Så veldig enig! Shadow of the Colossus ga meg en enorm følelse og opplevelse. Kanskje det legger seg HELT på toppen av min Beste spill liste! Er så ufattelig uendelig tragisk at ikke ps3 støtter ps2 spill HYL har solgt ps2'en men klarer ikke å selge Shadow of the Colossus så det bare støver i hylla!! Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Warsow er tufft, og har litt unik grafikk Og såklart Team Fortess 2 som nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå