Svinat_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ahh, Mulle Mekk! Hvordan går det an å glemme den uforglemmelige serien? Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ahh, Mulle Mekk! Hvordan går det an å glemme den uforglemmelige serien? beste byggespillet! Brukt skummelt mye tid på det Endret 5. februar 2009 av Smurfen Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Crackdown hadde jeg helt glemt! Nydelig spill. Har hatt mer fun med det enn de fleste Xbrikkespillene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Rez så... vanvittig kult ut Moar info plox! Legend of Zelda: Wind Waker har også en vanvittig pen stil. Skjul Endret 6. februar 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Rez er ikke bare visuelt slående, men en meget spennende shooter. Regner med det finnes en demo på Xbox Live. Sånn apropos Sega, så er det gamle Xbox 1-spillet Panzer Dragoon Orta verdt å nevne: Spillet ser langt bedre ut i bevegelse. Kanskje det peneste spillet i forrige generasjon. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selv syntes jeg Red Alert 3 har en ganske humoristisk og særegen stil For ikke å snakke om det nærmest realistiske vannet! Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 GTA2: Ett av de bedre GTA spilla foruten IV etter min mening egentlig.. Hadde det på PS1 og PC husker jeg. Litt kult når jeg lærte meg å trimme biler på PC'n Begynte faktisk å tegne min egen bil også men fikk sletta det, så da ga jeg opp.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fear Effect Ahhh, Fear Effect! Fy fader, jeg koste meg med dette helt til jeg kom til et sted (en hule eller noe) hvor jeg møtte fiender som først var papirgreier også plutselig ble de levende... Husker de hadde løsningene på alle oppgavene man fikk underveis i spillet gjemt rundt om kring i spillverdenen! Og selvfølgelig celshadingen. On topic: XIII Final Fantasy VII Team Fortress 2 Okami BioShock Shadow of Colossus Mirrors Edge Fable 2 Alle spill som har noe særegent grafisk over seg. Hvor mye jeg liker spillene varierer dog Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva med det kommende gratis-MMO'et Love? Vet ikke riktig om det er pent eller stygt. Usedvanlig pent. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enda et bevis på at antall pixler og polygoner ikke bestemmer hvor fint et spill er: Dragon Quest VIII. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva skjer med at folk glemmer psychonauts?? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Satt å tenkte på å poste det spillet nå faktisk. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan kan vi glemme det utrolig morsomme PaRappa The Rapper? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 @ Håvard Det spillet der også et ufattelig catchy og særegent soundtrack! Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rag Doll Kung-Fu Skjul Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fra Flower til PS3. Ute på PSN på torsdag til rundt 60 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå