Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Oi her var det mye kjent og ikke kjent Damn! Mirror's edge har virkelig en nydelig visuell stil! Det bildet lengre opp i tråden er jo bare slående vakkert! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er dog ikke ingame. Slik ser det ut. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker fargene i spillet. Skulle ønske jeg bodde i en slik by Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker fargene i spillet. Skulle ønske jeg bodde i en slik by Tviler. Hele byen er korrupt, og lederne sporer opp all elektrisk kommunikasjon, følger med på hva alle driver med til en hver tid. Ikke veldig hyggelig by. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oslo om noen tusen år? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pirkeper; Elsker fargene i spillet. Skulle ønske jeg bodde i en LIGNENDE by. Det passer vel bedre, eller? Hadde vært knall å bodd i en så lys og deilig by MINUS regjeringen. Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes den pixelerte grafikken i Theme Hospital er utrolig kul: Og selvfølgelig kombinasjonen av 3D figurer og pre-rendered backgrounds i Final Fantasy VII: Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Team ICO lager fenomenale spill, som skiller seg ut både med spillbarhet og ikke minst grafikk: ICO: Shadow of the Colossus: Team ICO's neste prosjekt: Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Team Ico's neste prosjek! Oh my, ikke minn meg på det! :wub: Virkelig en god grunn til å ha PS3 for meg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Magic Ball (PS3) Digger de klare fargene og barnestilen over spillet. (er også gøy fysikk i det) Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når du er inne på klare farger... Tales of Vesperia og Eternal Sonata er jo fantastisk sjarmerende! Tales of Vesperia: Eternal Sonata: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ooo! Shiny ones! Er Tales of Vesperia og Eternal Sonata til ps3? Finnes de til pc også? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Eternal Sonata er kun til X360 vet jeg, men er ikke sikker på Tales of Vesperia. Endret 4. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Elsker art-deco stilen i Bioshock. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig mye godt nevnt her. F eks Jet set radio future. Noen spill jeg synes skiller seg ut er Hotel dusk: room 215 Rayman 3 Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ooo! Shiny ones! Er Tales of Vesperia og Eternal Sonata til ps3? Finnes de til pc også? Eternal Sonata finnes også til PS3, mens Tales of Vesperia kun kommer til X360. Ingen av dem til PC. Endret 5. februar 2009 av Foertito Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 raving rabbids Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 The Neverhood Spillet er laget i leire, hver animering er tatt bilde for bilde, minner meg mye om Braid, et ekte håndlaget spill. Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Life of D. Duck Skjul bildene er fra nr.2 btw Endret 5. februar 2009 av Egilanso Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Life of D. Duck Skjul bildene er fra nr.2 btw haha, det likte jeg minner litt om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå