Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker spill med særegne grafiske stiler og konsepter: Feks: World of Goo, Darwinia, Aquaria ol. Et nytt spill som har sjarmert meg i senk er den såklate "Åndelige oppfølgeren til "Master of Magic" nemmelig "Elemental - War of Magic" Ikke bare ser grafikkstilen helt herlig ut i mine øyne men også gameplayet virker lovendes. Spillet er et fantasy strategispill med gameplay litt som Civilization og Heroes. Noen som kan nevne lignendes spill som har et særegent grafisk uttrykk? Ta en titt her for flere bilder og mer info: http://elementalgame.com/media.asp Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okami må vel nesten nevnes i denne sammenheng, elsker penselstilen og rispapir-tilnærmingen. Okami: WindWaker er også et av de peneste spillene jeg har testet, men her er det litt mer tradisjonell cel-shading. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når du sier særegne grafiske stiler tenker jeg umiddelbart på Warcraft, Prince of Persia (det nyeste), Killer7, Viewtiful Joe, Mad World og Crayon Physics. Warcraft trenger neppe noen introduksjon, men her er de andre: Prince of Persia: Killer7: Viewtiful Joe: Mad World: Crayon Physics: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke la oss glemme Little Big Planet da, der er rått! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elemental Game vil jeg prøve ut! Haha takk for tråden - enda noe å drepe tid med. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mirror's edge er jo veldig pent (ikke ingame) Lenke til kommentar
Agres Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen som har nevnt Braid ennå? Ikke mange spill som er håndmalte (annet enn det hjemmelagede sjakkbrettet du lagde på sløyden). Nydelig. Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med det kommende gratis-MMO'et Love? Vet ikke riktig om det er pent eller stygt. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingame bildet? O.o så mer utsom concept tegning fra et passe gammelt spill Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingame bildet? O.o så mer utsom concept tegning fra et passe gammelt spill Er visstnok in-game O_o På den ene siden er det utvasket og flatt, på den andre siden er det malerisk og innbydende. Pussig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Okami, anyone? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Zeno Clash er temmelig kreativt. Lenke til kommentar
Svinat_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For ikke å nevne Jet Set Radio Future som fulgte med min gode gamle xbox i 2002. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er visstnok in-game O_o På den ene siden er det utvasket og flatt, på den andre siden er det malerisk og innbydende. Pussig. kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Cel-shade er kanskje ikke særegent lenger men det nye PoP spillet skiller seg ut på en god måte: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere må da ikke glemme Team Fortress 2. B) edit: spoilertagsene funker visst ikke... Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke glem Audiosurf! Den psykedeliske fargeblandingen får enda større effekt når den som spiller det er overtrøtt. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jet Set Radio Future var KONGE! Faen jeg vil spille det igjen! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Little Big Planet er helt klart en av de beste spillene til Ps3, ufattelig mengder morro man har når man spiller sammen med andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå