Statuen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det flere her som gleder seg til FF dissidia? For de som ikke vet hva det er: FF dissidia er et slossespill basert på Final Fantasy Verdenen. Spillet inneholder hovedkarakterer fra hovedserien i spillet i tillegg til hovedbossene i serien. Gameplayet foregår som Kingdom Hearts og FF crisis core. Skulle tro en film viser mer for de som er interesert. Gametrailers FF dissidia Import preview Spillet er for øyeblikket kun utgitt i japan men skal komme til Amerika rundt 2. Kvartal 2009. Siden pspen er sonefri blir nok dette en sikker import fra min side. Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser veldig interessant ut, men skal innrømme at jeg har en spesiell svakhet for denne type spill. Har nesten ingen erfaring med Final Fantasy fra før av, men slåssingen her virker meget god, med både frihet og akrobatikk - pluss svulstige spesialangrep a la FF, selvfølgelig. Hadde vært ekstra kos om vi fikk et Dissidia på Wii Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Konge! Kjente igjen mange karakterer... Men kommer det bare til PSP? Ikke PS3? Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Konge! Kjente igjen mange karakterer... Men kommer det bare til PSP? Ikke PS3? Det kan hende det kommer til Playstation 3 senere, men alt jeg vet nå er at det kun er til PSP. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmmmf, så ut som et skikkelig mimrespill det der. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var litt skeptisk til dette spillet i begynnelsen, men nå er jeg klar for å banke Squall ved hjelp av et visst Buster Sword =) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vil heller banke stygge Cloud med Squalls leonheart eller Tidus sitt Brotherhood sverd eller hva det enn heter. Håper det kommer ut en fungerende PSP emulator slik at jeg kan spille dette. >.> Vil ikke bøse ut pengene for en PSP =X Lenke til kommentar
emveep Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Faktisk så er det fantastisk gøy, jeg ble veldig overasket ihvertfall. Det er ganske simpelt når det kommer til angrep og sånn, men man blir meget avhengig etter et par kamper. Vil også tro at det er pwn på multiplayer-delen, men den har jeg ikke fått testet enda. Anbefales! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når det kommer til USA/Europa, da er jeg klar for en kamp Tiidus Lenke til kommentar
emveep Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fritt for å være Cloud!1 Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Konge! Kjente igjen mange karakterer... Men kommer det bare til PSP? Ikke PS3? Tviler veeeldig sterkt på at det kommer til PS3, er temmelig sikker på at dette kun blir PSP Ser alle vil spille som Cloud og slik. Personlig klarer jeg ikke bestemme meg Bartz eller Butz fra FF5 er kul men liker ikke helt måten han blir spillt på. Zidane er jo også en liten tøffing Gleder meg hvertfall som fy! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syns jo du skal være Tidus Tiidus, siden nicket ditt er han. Mens jeg skal være Cloud, siden mitt gamle nick var Strife_Cloud Hehe, neida Og er kun PSP tror jeg. Kan kjøpes fra PSN Japan for spesielt interesserte Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Syns jo du skal være Tidus Tiidus, siden nicket ditt er han. Mens jeg skal være Cloud, siden mitt gamle nick var Strife_Cloud Hehe, neida Og er kun PSP tror jeg. Kan kjøpes fra PSN Japan for spesielt interesserte HVA? kan du kjøpe d via PSN JAPAN? ... det var da som pokker at jeg bare har 1gb minnekort... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg selvfølgelig. Cloud kommer til å eie de alle sammen. Soundtracket bør dere forresten sjekke ut. Det er virkelig bra. (synes jeg...) Lenke til kommentar
virulence Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ser faktisk ut som et kult konsept! Kefka ftw! Bra at det blir satset litt på PSP, da den (etter det jeg har fått med meg) har virket å bli litt glemt til tider. Jeg hadde derimot ikke blitt skuffet om det kom til PS3 i stedet. Tvert imot. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig burde vi Final Fantasy fans ha en egen tråd om denne spillserien. Foreslår en endring av emnetittel. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Egentlig burde vi Final Fantasy fans ha en egen tråd om denne spillserien. Foreslår en endring av emnetittel. Akkuratt det er jeg helt enig i. Jeg tenkte faktisk å starte en Final Fantasy tråd selv her en dag. Men å endre denne emnetittelen tror jeg ikke er et bra forslag. For det første er Final Fantasy ikke akkuratt eksklusivt til sony for øyeblikket (no offense), FF13 og ikke minst ff3 og ff4 til DS for å nevne noen eksempler. Selv spiller jeg 360 men har i tillegg psp. Vi bør kanskje starten en final fantasy tråd på Generelt om spill? Jeg er meget interesert i ideen, noe alla "Final Fantasy religionen" fra diskusjon. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En slik tråd hadde vært koselig i "Felles" forumet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var en sånn tråd som på det forrige forumet jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå