agony Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette kan bli bra, første var genialt, dessverre så skuffet oppfølgeren noe, men potensiale er der. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Guud jeg gleder meg, dette kan bli storslagent. Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsket Deus Ex 1, men nummer 2 skuffet veldig, håper de går tilbake til røttene. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror aldri jeg runnet eneren mer enn 1 gang. Jeg anser likevel spillet som en av mine absolutte favoritter. Jeg håper virkelig de legger mer vekt på sniking og rollespilling enn i Deus Ex 2. Også håper jeg at du ikke kan lagre spillet når du vil, og at det heller blir checkpoints rundt forbi. Redd det blir for enkelt hvis ikke. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Deus Ex 2 å finne til PC, btw? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Deus Ex 2 å finne til PC, btw? Selvfølgelig. Gleder meg masse til Deus Ex 3! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Deus Ex 2 å finne til PC, btw? http://www.play.com/Games/PC/4-/110551/Deu...ar/Product.html Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk takk. Har ikke tid til googling med tanke på hvor mye refreshes det går i "nye innlegg". Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Do want, now! Om Eidos klarer å fremkalle hva som ble gjort med Deus Ex så kommer dette til å ta av, håper virkelig det vil bli oppfølgeren Deus Ex 2 burde vært. Skulle ønske jeg kunne tsjekkisk akkurat nå. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg gleder meg veldig. Men selv etter 2ern antar jeg at det er veldig stor fallhøyde for utviklerne her. Kommer nok til å kjøpe det uansett Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg har spilt gjennom 1ern på alle mulige måter. Gøyeste er når man ikke skiller lockpicking eller computers, og faktisk må finne clues rundt omkring for å komme videre. 2ern fikk jeg aldri no sansen for, den bar alt for mye preg av å være et konsoll spill for min smak. Om 3ern blir mer lik 1ern snakker vi game of the year, glatt. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er en spillserie som har gitt meg dobbel glede. Kanskje kan den bli til en trippel glede denne gang B) Håper på litt bedre grafikk i 3ern Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, ja, regner med det vil se litt bedre ut i 3rn, Meggern. Lenke til kommentar
Pludreball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg må finne fram 1ern og spille igjennom! falt aldri liksom for nr 2... kan kikke på linken over(takker for den) og kjøpe det. mulig det går lettere nå enn sist jeg prøvde det. Enig i at de bær nærme seg 1ern mer... Bare de ikke gjenninnfører weaponskill igjen... Det hadde vært nedtur... men det har jeg ikke lest noe sted at de har planer om så null stress. B) Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Likte de to andre så dette må prøves når det kommer ut. Lenke til kommentar
Sortkatt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 *snip*Bare de ikke gjenninnfører weaponskill igjen... Det hadde vært nedtur... men det har jeg ikke lest noe sted at de har planer om så null stress. B) Ahmm, jammen! Atte... Arrgh, garrghhh. Eventuellt: Det kan du ikke mene! Weaponskill er jo kjempemoro, noe av det som gjorde det første spillet så fenomenalt som det var! Hvorfor i alle dager mislikte du dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå