Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er ferske detaljer om det neste Deus Ex-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nydelig, har ventet i år på dette. Håper det kan leve opp til ihvertfall halvparten av forventingene. Uansett så er det greit å høre at det enda lever. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åh, virker spennende. Håper spillet leverer den gode stemnigen til de to foregående spillene Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har vi noen anelse om estimert lansering? Godt med ny info, men jeg er rimelig sugen på å ha spillet i hendene! Deus Ex og oppfølgeren står høyt på min liste over spill som har sugd meg inn i ett univers, så om Deus Ex 3 blir bare halvparten så bra så er jeg mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sexy, elsket forgjengeren (1'ern og ikk #2). - Engasjenerende historie ok grafikk for sin alder Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på at det er mest mulig likt originalen, da kan det bli en skikkelig god bit Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skammer meg nesten over å si at jeg verken har fullført Deus Ex 1 eller 2. :| Prøvde Deux Ex for noen år siden, men jeg ble ikke hekta. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skammer meg nesten over å si at jeg verken har fullført Deus Ex 1 eller 2. :| Prøvde Deux Ex for noen år siden, men jeg ble ikke hekta. Var litt tungt å komme i gang med, men fy faen så fett Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mmm, dette blir snacks. Håper virkelig de når opp til nivået til Deus Ex 1. 2'ern var bra den også, men absolutt ingenting i forhold til det første. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skammer meg nesten over å si at jeg verken har fullført Deus Ex 1 eller 2. :| Prøvde Deux Ex for noen år siden, men jeg ble ikke hekta. Er aldri for sent å snu Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er aldri for sent å snu For all del! Jeg kjøpte dette spillet når det kom ut og kom aldri i gang med det før i fjor... Og det er noe av det beste jeg har spilt noensinne! :wub: Det samem skjedde i og for seg med System Shock 2, det lå på hylla i 7-8 år før jeg kom i gang. Jeg har tydligvis hatt en historie med god kvalitetssans og dårlig tålmodighet. Uansett, håper virkelig de klarer å innfri i hvert fall noen av forventningene og at det blir mer likt DX1 enn DX2:IW. Det siste fikk jeg ikke til å fenge i det hele tatt. :unsure: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Husker jeg prøvde det første spillet noe. Kom aldri så langt. Men virker som et solid spill. Klarer de noe lignende med tredje utgave. Kan det love bra. Birger Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åh, virker spennende. Håper spillet leverer den gode stemnigen til det første spillet Men gleder meg uansett skikkelig til dette og krysser fingre og tær for at de ikke føkker det til. Håper også at det blir referert til JC og Paul i løpet av spillet, slik at historien implementeres til de foregående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I just jizzed in my pants, dette spillet BLIR epic! Lenke til kommentar
Raoul Duke_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg gleder meg noe utrolig ihvertfall, hadde vært moro med en release date snart. Har vel spilt igjennom originalen 5-6 ganger, og nå fikk jeg jammen lyst til å gjøre det igjen Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan bli bra dette husker jeg spilte det første spillet en del Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har alltid likt spill hvor historien blir påvirket av valgene du gjør. Husker jeg spilte det første spillet for mange mange år siden. Og det var episk den gangen. Dette tror jeg blir bra Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette får meg til å ville spille Deus Ex igjen! Jeg husker når jeg fikk DE2 til Ps2. Fy så gøy, men jeg satt ofte litt fast. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe så morro, satt så og si med disken til enern i hånden når jeg leste denne artikkelen. Deus Ex er en av de spillene jeg igjen og igjen tar frem i når jeg ikke har annnet å spille, har sikkert spilt det fra start til slutt 10-15 ganger nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå