Gå til innhold

Den store RP-tråden!


Anbefalte innlegg

RPer litt i ny og ne.

Hovedsaklig var det med main på en PvP-server, men ble etterhvert så lei av at folk ba meg stikke å brenne eller til en RP-server, at jeg stakk til AD.

Rolla troll priest, bygde opp feit historie og for rundt med ei venninne, holdt på å gifte oss og greier. Var stas.

De siste årene har jeg ikke sett like mye RP på AD.

Da jeg RPa litt for meg selv i Stormwind her om dagen, ble jeg kalt noob og idiot og folk lo av siden jeg RPa -_-

Da forsto jeg at jeg burde gjøre som venninna mi og gi opp AD :p

 

På Moonglade starta en kompis og jeg opp et RP-guild. Male taurens only ;D "Sons of the Earthmother".

Var gøy så lenge det varte ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er interessert i å starte på en RP server for RP-en sin skyld anbefaler jeg at du finner deg ett RP-guild. Gjør alt mye enklere. Man får ideer, kan være med på events osv. I starten da jeg var ganske ny var jeg nesten mer en tilskuer enn deltaker til jeg skjønte hvordan "greia" fungerte. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt en pause fra wow på nesten 1 år begynte jeg med det igjen i desember. Bestemte meg for å prøve ut litt på en RP server (bare vært borti RP med en tidligere char jeg levla til 30). Fant ut at jeg hadde lyst til å prøve meg på Defias Brotherhood (var det forumet som virket hyggeligst rett og slett) så flytta min druide dit. Brukte de første dagene på å lete etter guilds som kunne virke interessange med tanke på RP og world PVP-RP. Fant til slutt denne guilden www.winterblades.org. Og siden jeg ble med i guilden har min interesse for wow økt noe kraftig igjen.

 

Utrolig bra commuinty i guilden, med ukentlige raids mot Horde i Kalimdor (guilden er en Night elf guild basert på WC3). Er en helt spesiell følelse du får når du løper ned langs Ashenvale med et lite regiment av klare night elvs rundt deg. Ser bra ut med så mange sabres på en gang!

 

Vil annbefale RP til alle som har lyst til å spille litt mer enn bare vanlig quest-and raid.

Lenke til kommentar
Ja, skal nok begynne å rapportere når jeg møter folk som bryter reglene.

 

Hvordan er PvE progress og battlegrounds på RP serverne?

Jeg spiller horde på Defias Brotherhood. Er veldig mange gode guilds der som jeg regner med at nå har tatt alt som er mulig å ta (de store er Last Stand, Ubiquity, Crimson Tide), det finnes også en del nye guilds nå tror jeg. har selv hatt en pause så er ikke helt oppdatert :) Vær oppmerksom på at om du skal spille på Defias pga RP må du være veldig klar over folk elsker å tøyse om RP der. Er litt glad i det selv, uten å ødelegge hele tiden selvsagt. Blir mer ironi blant venner osv. Men det er en flott server. Anbefales til alle.

Endret av bjørshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...