Gå til innhold

Den store RP-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe lagde en rogue på serveren jeg av og til spiller på. Jeg sto på en bru i Stormwind og lo. Til slutt sto en del folk rundt meg. Jeg ropte (på engelsk så klart) "Dere vil aldri ta meg, jeg er den største tyven i Azeroth" så hoppet jeg ned i kanalen. Da ble det en stor flukt med 5-6 spillere som sprang etter meg. Vi svømte bortover kanalen og jeg løp hele veien til Stormwind kaia med en hel gruppe hakk i hel. Jeg hoppet på en båt som viste seg å være den til Northrend. Jeg flyktet rundt der en del til jeg til slutt tok en duell med en av personene i gruppen. De tok meg, og jeg logget ut. Morsomt.

Lenke til kommentar
Må da ha en skikkelig Roleplaying-tråd på forumet også! :)

 

Er det i det noen andre her som RP-er? Selv spiller jeg på the Sha'tar.

 

-Miro

 

Spiller selv på Sporeggar, og har en RP guild der som er Argent Crusade basert.

 

Kunne aldri tenkt meg å spille WoW og lignende spill uten RP :)

Lenke til kommentar

Som en Non-RPer skjønner jeg ikke helt greia. Jeg husker jeg gikk på en RP-server for lenge siden, men når jeg prøvde å bli med i en guild så var det 1000 regler som måtte følges. Er det sånn ennå? Men jeg spiller WoW på samme måte som et Wc3 map, aldri uten venner på VoIP.

Lenke til kommentar
Som en Non-RPer skjønner jeg ikke helt greia. Jeg husker jeg gikk på en RP-server for lenge siden, men når jeg prøvde å bli med i en guild så var det 1000 regler som måtte følges. Er det sånn ennå? Men jeg spiller WoW på samme måte som et Wc3 map, aldri uten venner på VoIP.

 

Serveren har ekstra reglesett som Blizzard vil du skal følge, og de fleste guilds som regner seg selv som RP-baserte har også egne regler i tillegg til disse.

Kanskje jeg burde snike meg over på diskusjon.no og hente RP-server FAQ-en jeg skrev for noen år siden...

 

Spiller selv på Sporeggar, og har en RP guild der som er Argent Crusade basert.

 

The Argent Tower? \o

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg ser mye mer RP blant Alliansen enn Horden. For eksempel var det første jeg så i general chat når jeg lagde en human noen dager siden, omtrent tre-fire personer som rekriterte medlemmer til RP-guilden sin. På Blood Elfen min på samme server er jeg lvl 20 og har fremdels ikke skaffet meg noen guild.

 

Imidlertid vil jeg si at den RP-en som er hos Horden er av bedre kvalitet enn hos Alliancen.

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg ser mye mer RP blant Alliansen enn Horden. For eksempel var det første jeg så i general chat når jeg lagde en human noen dager siden, omtrent tre-fire personer som rekriterte medlemmer til RP-guilden sin. På Blood Elfen min på samme server er jeg lvl 20 og har fremdels ikke skaffet meg noen guild.

 

Imidlertid vil jeg si at den RP-en som er hos Horden er av bedre kvalitet enn hos Alliancen.

 

 

takker for svar, foresten noe peiling på hvilke server-side det er mest RP på? jeg er ganske fersk i detta her:P

 

har forøvrig ikke sett noe random RP på serveren jeg er nå defias brotherhood.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Vet dere om en bra RP server med god populasjon for alliance? Frister veldig å bare ta ting med ro og skape en historie rundt karakteren.

 

Defias Brotherhood har mye god RP på allianse-siden. Anbefaler denne.

Vet også at Horde på The Venture Co. har en del RP rundt seg også.

 

Spiller aktivt på begge serverne nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...