DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har hørt at Linux på Ps3 skal være bosstregt? Kan noen verifisere? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er SPEene vitale for ytelse på PS3? Trodde SPEene var hjelpeprosessorer som spesialiserte seg på slike oppgaver. SPEene er det som gjør at PS3 har bra ytelse ja. PPEen har ytelse på linje med en G4 eller G5 (husker ikke helt), SPEene gjør at PS3 lenge lå i teten på folding@home. Problemet er at programmer må programmeres spesielt til Cell for å få maksimalt utbytte av SPEene. redigert: Altså, PPEen holder til "enkle" oppgaver, men vil man gjøre noe regneintensivt bør SPEene benyttes. Blant programmene som er laget finnes blant annet real-time h.264-encoder. Endret 5. februar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har tenkt tanken, bruker archlinux på stasjonære og ubuntu på laptop, men siden det ikke er noen hardware acceleration frister det ikke noe særlig lenger! Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har hørt at Linux på Ps3 skal være bosstregt? Kan noen verifisere? Ja så tregt at eg finner det ubrukelig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Er ulovlig å installere emulatorer, er det ikke? Hadde nemlig vært konge med en GBA emulator på PS3en. Endret 15. februar 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Emulatorer er ikke ulovlig i det hele tatt, men å laste ned ROMS er ulovlig Lenke til kommentar
neo2 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hadde tanken da jeg først kjøpte min PS3 i desember. Men etter hvert merket jeg at det var lite nødvendig siden PS3 allerede fungerer til det meste. Eneste jeg mangler er emulator. Det finnes visst nok emulatorer som skal fungere på PS3 uten at en installerer noe ekstra OS. Men jeg får dem ikke til å virke. (PS3 emulator topic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå