Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er mye morsomt som kunne fått plass i en slik blogg. Alt maset rundt det å få opp siden og nytt forum kunne vært en bestselger. Jeg hadde lest denne bloggen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yeah, Backstage blog us! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Støttes. Tror nok ikke alle forstår hvor mye stress det har vært for Gamer.no gjengen å foreta dette iløpet av meget få dager. Dette er selvsagt noe som kan vente til den verste stormen har lagt seg. Det ville blitt dumt å pese på det nå. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er selvsagt noe som kan vente til den verste stormen har lagt seg. Det ville blitt dumt å pese på det nå. By all means Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Slenger meg på bølgen: En slik blogg hadde jeg definitivt lest! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En behind-the-scenes blog hadde jeg definitivt lest. Støttes. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er noe vi planlegger å gjøre i en eller annen form. Så bra! Lenke til kommentar
Dr3as_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres bra ut Litt morrolesing der hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir vel også et tillegg som gjør det enklere å informere oss brukere om hva som skjer. Jeg er hvertfall for! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er for. Men tror ikke det kommer til og skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå