mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spydkast og hekkeløp. Blir vi aldri lei? Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Banke Thorkildsen først i Gears og så i hans egen sport? Nesten verdt å kjøpe spillet kun for det, men tviler litt på at det blir særlig bra. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Aldri synes noe om slike OL spill, buttonsmashing anyone? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser for meg tittelen neste gang det kommer ett skihoppspill; "Kan du hoppe etter Wirkola?". Beklager, det måtte sies Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir vel som alle de andre spillene, uengasjerende og kjedelige. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mange år siden jeg kjøpt et sikt spill, for jeg synes de har en tendens til å bli nokså repetative. Mulig det har blitt litt bedre de siste årene, men personlig fikk jeg nok etter spillene som kom med Athen-OL... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jess! Endelig! Dette har jeg venta på lenge! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg blir alltid lurt til å kjøpe disse spillene, fordi jeg elsket Summer Games, World Games, Cali Games, et.c. på C64. Blir selvsagt like skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Banke Thorkildsen først i Gears og så i hans egen sport? Nesten verdt å kjøpe spillet kun for det, men tviler litt på at det blir særlig bra. Du deltok også på Game With Fame med Andreas? Drepte selv Thorkildsen et par ganger. Good times. Nedtur at mikrofonbuggen i Gears ikke var rettet opp på den tiden, slik at jeg ikke kunne fornedre han (eller deg) når jeg parterte kroppsdeler med motorsaga Angående Summer Athletics 2009 må jeg si meg enig med Joachim. Slike spill skuffer nesten like mye hver gang. Får håpe dette blir et hederlig unntak Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du deltok også på Game With Fame med Andreas? Drepte selv Thorkildsen et par ganger. Good times. Nedtur at mikrofonbuggen i Gears ikke var rettet opp på den tiden, slik at jeg ikke kunne fornedre han (eller deg) når jeg parterte kroppsdeler med motorsaga Spilte med klanen han var/er medlem i regelmessig i Gears 1 dagene, og da spilte man jo stadig med han også. Var litt morsomt å fortelle venner at man har spilt med han fyren som står og slår spydkast rekorder på TV'en Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja det maa jeg si -"meget langt jeeesp" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå