Tzikas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer dette til pc? Ja, men du kan ikke bruke både mus og tastatur samtidig! (Det var forresten en spøk som dukket opp fordi jeg har blitt så utrolig skuffet etter å ha testet demoen til et spill jeg har gledet meg til leeeeeenge) Lenke til kommentar
Kattzor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har sitti og spilt demoen i litt over en time nå,og må si jeg er storfornøyd! At dere klager på styring og synsvinkler er faktisk veldig overaskende, for dette var noe av det jeg syns var noe av det beste. Det skal dog sies at default instillingene på styringa var helt bak mål,men med opsett B syns jeg det gikk smertefritt. Fikk meg litt av en overaskelse når jeg skulle ta opp inventoryen midt i klyngene med folk for å lete frem hagla i ro og mak når jeg innser at:"hei,tiden fortsetter å gå jo!" Alt i alt ser det ut til å bli et kongespill i mine øyne. Vet om én som kommer til å stå utenfor Gamestop og vente 13. Mars :rolleyes: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Testet demoen litt mer nå, og enda ett STORT irritasjonsmoment dukket opp ... hvorfor har det seg sånn at det lureste stedet den datatstyrte motstanderen til enhver tid finner å stå på er rett foran deg? Er de ikke zombier? De er vell kjent for og ikke være så smart Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er faktisk ganske så fett når man får satt opp kontrollene skikkelig, flott at det er såpass mange oppsett å velge mellom. Inventoryet er noe jeg må venne meg til, litt stress å skifte våpen midt i en kamp men det er vel meningen at man skal passe på å planlegge litt i forkant? Uansett, en ting jeg benyttet meg mye av i tidligere RE spill var å åpne inventyory og få en liten pause når det ble for varmt. Oh well. Men er det noen som vet om man har ho Sheeva-dama på slep gjennom hele spillet? Så lenge AI'en fungerer så er det jo ikke noe stort problem men det er få ting som er mer frustrerende enn å være barnevakt for teit AI.. :unsure: Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kommer dette til pc? Ja, men du kan ikke bruke både mus og tastatur samtidig! (Det var forresten en spøk som dukket opp fordi jeg har blitt så utrolig skuffet etter å ha testet demoen til et spill jeg har gledet meg til leeeeeenge) Spoek at det kommer til pc eller at du ikke kan bruke mus og tastatur samtidig? At det kommer til PC Etter det jeg har klart aa grave frem er dette konsolleksklusivt - haaper jeg tar feil... Endret 4. februar 2009 av Maypenray Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får vel laste den ned jeg også da! Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Styringen har altid vært litt merkelig i RE serien. Spesielt på PC hvor man ikke kunne bruke musen, måtte kjøpe egen håndkontroll for å spille RE 4. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Men er det noen som vet om man har ho Sheeva-dama på slep gjennom hele spillet? Så lenge AI'en fungerer så er det jo ikke noe stort problem men det er få ting som er mer frustrerende enn å være barnevakt for teit AI.. :unsure: Det har du ja, det som var litt av poenget. Partneren er mitt minste problem med spillet for å si det sånn Endret 4. februar 2009 av bamsefar Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Resident Evil 5 er et konge spill men med kontroller som føles ut som du har tatt på deg en fat suit som du såvit klarer å bevege deg i....og på toppen av det hele med en dildo opp i ræva for virkelig å fucke det hele totalt til. Slik føles det å spille Resident Evil 5, med andre ord ikke noe særlig altså..... Håper Capcom leser hva folk mener om dems nye spill på nettet da folk flest virkelig ikke liker spillet slik demoen er. Hvis ikke så lyser det epic failiure for Capcom. Fint å se at noen har samme mening som meg. Jeg synes RE5-demoen var en trist affære. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skuff her i gården óg.. Prøvde det singleplayer og coop, kan godt være at jeg ikke valgte riktig kontroll, men lell.. 4'ern føltes mye bedre.. Dette er dog en demo, så det endelige resultat kan ha sine forbedringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå