Kuff1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei dette var bokstavelig talt trege greier. Selv med den raskeste kamerahastigheten tar det 4 år å snu seg rundt. Grafikken var veldig fin, men det holder ikke når spillbarheten er dårlig. Lenke til kommentar
1991 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Demoen var jo veldig kul da, skal man kunne gå og skyte samtidig? likte at man ikke kunne gå og skyte samtidig jeg, da får man hvertfall en litt skummel følelse når man blir jaktet på av massevis av kjipinger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I fullversjonen kan man selv velge det kontroll oppsettet som passer seg, inklusive om man vil gå og skyte samtidig eller ikke Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Resident Evil 5 er et konge spill men med kontroller som føles ut som du har tatt på deg en fat suit som du såvit klarer å bevege deg i....og på toppen av det hele med en dildo opp i ræva for virkelig å fucke det hele totalt til. Slik føles det å spille Resident Evil 5, med andre ord ikke noe særlig altså..... Håper Capcom leser hva folk mener om dems nye spill på nettet da folk flest virkelig ikke liker spillet slik demoen er. Hvis ikke så lyser det epic failiure for Capcom. Som jeg har nevnt tidligere bare bytt kontroll type til C eller E, da får du kontrollen fra RE 4 også tar du aiming-speed til 10 (very fast). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I fullversjonen kan man selv velge det kontroll oppsettet som passer seg, inklusive om man vil gå og skyte samtidig eller ikke Greit nok det. Men kunne gjerne gjort inntrykket av demoen litt bedre. Spesielt for nye brukere. Birger Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 inklusive om man vil gå og skyte samtidig eller ikke Nei. http://www.joystiq.com/2009/02/02/confirme...nt-evil-5-ever/ Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilte demoen på Xbox 360, flott grafikk og virker lovende. Men er enig i at kontrollen er svak, men likevel har det alltid vært litt spesiell kontroll i RE serien. Men i 2009, så burde nok den vært litt bedre enn dette. Likevel kommer det ikke til å ødelegge noe for min opplevelse av spillet, da jeg blir vant til kontrollen etterhvert. Det er bare en vanesak Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, kontrollen var alt for svak til at jeg gidder å kjøpe det. Grafikken var grei den, og storyen er sikker OK (forventer ikke noe mer av et zoombie-spill ). Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor skal man begynne? Har nærmest drømt vått om RE5 over lengre tid, og i dag var det på tide å få uhyggen og frysningene på ny. Med tanke på at det er -11 ute og mildt sagt kaldt inne, så skulle ikke det være ett problem. Akk nei! Demoen var for kort til å komme i stemning, og det jeg fikk spille imponerte ikke vanvittig heller. Kontrollene var på grensen til ubrukelige og jeg har vel ikke vært så skuffet siden jeg i forfjor fant ut at pinnestyrt fyrverki skulle bli forbudt. Skal gi hele spillet en sjanse, rett og slett fordi det er Resident Evil, men forhåpningene mine er labre! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ble svært skuffet over demoen, manglende alternativer til å velge synsvinkel, elendige kontroller og ensformig gameplay.. Jeg savner den gleden jeg hadde da jeg spilte Resident Evil 1-3.. Savner muligheten til å utforske hyller å skap, kister til å lagre våpen og gjenstander.. Nei, Capcom må lete nærmere de første spillene etter inspirasjon for å kunne fenge meg med en ny Resident Evil.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke overraskende Syns demoen var knallbra. Synes kanskje kniven var i overkant tungvint å bruke men ellers var det finfint Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Demoen var jo veldig snasen den, en liten smake bit. Men får se hva det blir til, blir i verste fall lokal coop med Laland. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må lastes ned så snart rushet på PSN er over, har hørt my blandet om dette spill så blir moro å prøve Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Microsoft har betalt for eksklusivitet? Jeg synes hele gameplayet var håpløst stillestående og tregt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Microsoft har betalt for eksklusivitet? Jeg synes hele gameplayet var håpløst stillestående og tregt. Om Microsoft har betalt for dette spillet, har de nok kastet bort litt penger ja. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Demoen var jo veldig snasen den, en liten smake bit. Men får se hva det blir til, blir i verste fall lokal coop med Laland. Å? Er det noe du har planlagt, eller? Kan ikke si jeg har hørt noe om det.. *pirkefaen* Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å? Er det noe du har planlagt, eller? Kan ikke si jeg har hørt noe om det.. *pirkefaen* Du sa faktisk at vi skulle spille litt når vi er i Oslo på Play!. Lenke til kommentar
Tzikas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Testet demoen litt mer nå, og enda ett STORT irritasjonsmoment dukket opp ... hvorfor har det seg sånn at det lureste stedet den datatstyrte motstanderen til enhver tid finner å stå på er rett foran deg? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om Microsoft har betalt for dette spillet, har de nok kastet bort litt penger ja. Birger Jeg mente eksklusivitet på demoen, siden den kom først på Live. Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer dette til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå