mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Xbox-eiere elsker skrekk i Afrika. Les mer Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 noen som vet noe om demo til pc?? ellers blir det vel kjøp av ps3 pga re5. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå må jeg virkelig se til å få spilt et RE spill. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir RE på meg. Herlig design på gamer.no Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har faktisk aldri prøvd noe RE spill ordentlig. Burde kanskje laste ned demoen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, må si at demoen syntes jeg var vanskelig å spille. Kjip kontroller layout, osv. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er kanskje en dårlig ide for meg å spille, som syns bioshock til tider var dritskummelt. Lenke til kommentar
Tzikas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg testet demoen av RE forleden kveld, og jeg kan dessverre ikke si den fanget meg umiddelbart. Følte at kontrollene ikke satt helt som de skulle, at jeg ikke fikk helt den friheten til å se meg rundt/utforske/prøve ting som jeg skulle ønsket (det er dog mulig demo-brettene ikke er representative for hovedparten av spillet på dette området) og at det hele var en litt dårligere versjon av forrige RE (som for øvrig virkelig blåste nytt liv i serien for undertegnede). Etter en god halvtimes testing så satt jeg egentlig tilbake med en litt uggen følelse om at jeg skulle ønske det var forrige spill i serien jeg fremdeles spillte. Kommer uansett til å teste spillet når det fullverdige produktet er tilgjengelig, men forventningene har blitt kraftig dempet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å ha det i tråden: Utviklerne har bekreftet at det i spillet vil bli mulig å gå og skyte samtidig Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 At demoen elskes av folket er muligens litt feil. Personlig lastet jeg ned demoen for å prøve den men likte det absolutt ikke. Liker ikke gameplayet Lenke til kommentar
Tzikas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For å ha det i tråden: Utviklerne har bekreftet at det i spillet vil bli mulig å gå og skyte samtidig Det er da i det minste noe. Glemte å nevne det i sted, men absolutt ett av dem aller aller største iriitasjonsmomentene når du blir utstyrt med en rollefigur som ikke evner "å gå og tygge tyggis samtidig" Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes kontrollene var helt balle, men RE har alltid vært litt sære når det gjelder kontroller etter min mening. Co-op modusen var passe morsomt, og det er stor sannsynlighet for at dette havner i samlingen Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk ikke helt godfølelsen jeg heller, men nå fikk jeg jo ikke prøvd så altfor mye i går. Får gi det en sjanse til i kveld, kanskje prøve co-op delen og. Kontrollene er litt... knotete, men sånn har det jo alltid vært med RE serien. Bortsett fra RE4 til Wii da, det var mer eller mindre perfekt! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gah, PSN er suppetregt i dag! Mon tro hvorfor :rolleyes: RE5 er på vei ned og jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke helt overbevist jeg... dårlige kontroller, samt jeg fikk ikke helt den gode stemningen fra tidligere spill i serien Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Testet RE demoen i går og jeg syntes å at kontrollene kunne trengt litt oppussing som mange andre . Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke helt overbevist jeg... dårlige kontroller, samt jeg fikk ikke helt den gode stemningen fra tidligere spill i serien Det er mulig å endre kontrollene til slik det var i RE 4. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kunne vært litt lettere kontroller ja, men hvis man ser bort fra kontrollene, og til selve spillet, så jeg JEG solgt iallefall gleder meg til det kommer ut! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Resident Evil 5 er et konge spill men med kontroller som føles ut som du har tatt på deg en fat suit som du såvit klarer å bevege deg i....og på toppen av det hele med en dildo opp i ræva for virkelig å fucke det hele totalt til. Slik føles det å spille Resident Evil 5, med andre ord ikke noe særlig altså..... Håper Capcom leser hva folk mener om dems nye spill på nettet da folk flest virkelig ikke liker spillet slik demoen er. Hvis ikke så lyser det epic failiure for Capcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå