Gå til innhold

Stortingsvalg - Hva hadde du stemt?


LucarioX

Partibarometer  

  1. 1. Hva hadde du stemt dersom det var valg idag?

    • Rødt
      11
    • Sosialistisk Venstreparti
      4
    • Arbeiderpartiet
      31
    • Senterpartiet
      5
    • Kristelig Folkeparti
      1
    • Venstre
      19
    • Høyre
      24
    • Kystpartiet
      0
    • Fremskrittspartiet
      31
    • Vet ikke
      13
    • Annet
      2
  2. 2. Hvilken partier liker du minst?

    • Rødt
      36
    • Sosialistisk Venstreparti
      38
    • Arbeiderpartiet
      19
    • Senterpartiet
      18
    • Kristelig Folkeparti
      43
    • Venstre
      9
    • Høyre
      12
    • Kystpartiet
      9
    • Fremskrittspartiet
      63
    • Vet ikke
      10
    • Annet
      5
  3. 3. Er du for eller mot at Norge melder seg inn i EU?

    • For EU
      33
    • Mot EU
      84
    • Vet ikke
      24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, sant det. Litt artig at noen som stemmer Frp mener at det er så tullete at små partier som V, Krf, Sp og SV skal få så mye innflytelse i politikken, da folk rett og slett ikke vil ha dem. Har de da glemt at Frp er en av de partiene (sammen med SV og RV) folk flest faktisk er mest redd for å få i regjering? Hadde vært litt artig å se hvordan resultatet hadde blitt i et valg om man kunne stemme ned det partiet man likte minst. Tror Frp og SV hadde hatt grunn til å svette litt da :p

Lenke til kommentar
Interessant at det er like mange som "hater" Frp som de som hadde stemt på dei.

 

Det samme slo meg da jeg så resultatet av pollen. :) Det er vel slik at FRP er et protestparti, og alle skal liksom stemme på de, men i samme slengen liker man dem ikke.. :)

 

FRP er jo bestandig størst mellom valgene, men når det kommer til selve valget, så forsvinner oppslutningen til partiet..

Lenke til kommentar

Skal stemme AP eller høyre eller Venstre i neste valg, trykket AP her da det er det mest sannsynlige.

Liker minst FRP da jeg synes de bedriver en populistisk politikk som ikke har noe hold i virkeligheten og at de kommer til å bryte flere valgløfter enn de foregående 2-3 regjeringer har gjort.

Nei til EU på prinsippielt grunnlag at Norge ikke burde blande seg for langt inn i en sånn proteksjonistisk organisasjon.

Lenke til kommentar

Holder meg til SP, da jeg er forferdelig imot sentralisering og den slags. Er egentlig en skapkommunist, men har fornuft nok til å vite at kommunisme aldri kommer til å fungere i praksis så lenge det finnes et snev av kapitalisme i verden. Mennesker er og blir korrupte for matrielle goder, og da feiler kommunismen totalt.

Dette setter riktig nok meg i fløyen som ikke har helt sansen for FRP.

Mange sier at FRP har gode poenger, men jeg siterer Einar Førde (For de som er eldre: AP-politiker, for de er bare litt eldre: NRK-sjef).

 

Einar Førdes karakteristikk av Frp: Ei klokke som står stille, viser rett to ganger i døgnet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Frp kraftig opp på noen nye målinger ser jeg. Rart at de klarer det i finnanskrisen! Noen flere her som kunne tenke seg å stemme Frp nå? Selv står jeg fortsatt mellom Venstre, AP og Høyre...

Tja, skal aldri si aldri. Jeg er nærmere å stemme FRP enn SV for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...