Gå til innhold

Gamer.no: Gamer.no er åpnet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg lurer på, kommer dere til å lage anmeldelser av gamle spill også?

Det sa de for en stund siden at de ikke skulle om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en liten kommentar til hvordan Gamer.no oppleves. Etter bruddet med Edda media synes jeg dere har klart det fint på egenhånd. Jeg føler likevel at det et litt snaut med innhold. Eller ihvertfall føles sånn ut :) Jeg er ihvertfall for gammelt innhold, men også tilbakeblikk på gamle perler. Sånt ville ha gjort at man kanskje har kunnet fått til mer innhold. Holdt det friskt og levende. Tek.no synes jeg er helt håpløs nå. Derfor passer det fint med mer ekstra innhold :)

Lenke til kommentar
Kanskje noen fra staben kunne oppdatere oss på hvordan det går med arkivet?

Vi har møtt på en del utfordringer i forbindelse med arbeidet med å importere det gamle arkivet på 9500 artikler, men nå er vi veldig nære en lansering.

Etter bruddet med Edda media synes jeg dere har klart det fint på egenhånd. Jeg føler likevel at det et litt snaut med innhold. Eller ihvertfall føles sånn ut :)

Synes gjerne det kunne vært flere nyheter jeg, har gått litt tregere en før etter bruddet.

Det er helt riktig at vi mangler noe innhold som vi hadde før, for eksempel produktdatabase, en prisguide, leseranmeldelser, artikkelarkiv, videosystem, nettmøter etc. Listen er lang. Dette er tjenester vi bygget opp over 7 år i samarbeid med vår forrige partner, så det er naturlig at det tar mer enn to måneder å få de tilbake igjen etter et brudd. Men alle som har fulgt oss de siste månedene vet at vi gjør vårt beste for å bringe alt dette tilbake, så raskt vi klarer :-)

Når det er sagt har vi definitivt ikke mindre artikkelinnhold enn før. Heller tvert i mot. Siden vi gikk på lufta med nye Gamer.no 3. februar har vi publisert nærmere 420 artikler. Det betyr nesten 5 egenproduserte artikler i snitt hver dag, inklusiv helg og helligdager. Det er rett og slett helt rått, spesielt med tanke på de utfordringene vi har hatt teknisk.

Blant disse artiklene finner man dyptgående anmeldelser, sniktitter og intervjuer, samt en hel drøss nyheter. Vi har levert flere verdenseksklusive saker, som har gitt oss oppmerksomhet på et internasjonalt nivå.

Redaksjonelt har vi rett og slett et produksjonsnivå som overgår alle våre konkurrenter i Norge, og innholdet er levert av Norges dyktigste spillskribenter. Det er vi selvsagt veldig stolte over :-)

Jeg håper dere kan glede dere like mye som oss over det vi har fått til, og fortsetter å bruke tålmodighetskremen når det gjelder tjenester og innhold dere savner fra gammelt av. Det kommer, men som sagt: Det tar tid å bygge opp noe som ble utviklet over syv år, og deretter rivd ned på én dag :-)

Lenke til kommentar

Jeg syns dere gjør en fantastisk jobb men å produsere godt innhold!

Vel dere har sinnsykt mye bedre innhold enn deres tidligere samarbeidspartnere. Synes dem har tapt seg veldig.

Jeg liker også at dere anmelder litt mindre spill, men samtidig har alle de stor ekslusive!

Dere gjør en veldig god jobb og jeg håper at dere ikke kommer til å slakke ned på kvaliteten! Det er en fornøyelse å lese artiklene deres!

Lenke til kommentar

Du mener at de har en liten preview av artikkelens tråd nederst på artikkelsiden, hvor man også kan poste innlegg uten å gå inn i forumet? Det ble en litt rar setning føler jeg, men den får vel frem poenget mitt. Det var en rimelig ny funksjon i Tek-nettverket kun for noen måneder siden, og såvidt jeg vet (eller iallefall kan tenke meg) er vel den funksjonen også kodet av Ueland the Great.

Lenke til kommentar

Ja, vi jobber med en løsning for å vise artikkelkommentarer i selve artikkelen.

Forresten: Fint om man fremover lager egne tråder under "Tilbakemeldinger til Gamer.no" dersom man har innspill eller ønsker. Det blir mye ryddigere slik, i stedenfor å samle alt i én gigantisk tråd :-)

Lenke til kommentar

Dere aner ikke hvor mye jeg hadde lyst til å poste et innlegg hvor jeg lurer på hvordan Ueland har klart å utrette så mye. Gjerne proppfullt med ærefrykt og respekt. Men det unnlot jeg altså og gjøre, da det er veldig feil tråd, og som TST sa kun noen poster lengre opp så er det bedre med egne tråder for nye spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...