Gå til innhold

Gamer.no: Gamer.no er åpnet


Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg synes det er relativt festlig at tek.no sin desperate søken etter nytt navn på sine spill-sider for tiden har INGEN forslag med positiv score:

 

http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/..._jeg_hete/67554

 

Usikker på om dette er på grunn av noen ildsjeler som ikke likte separasjonskonflikten eller at navnene som er foreslått faktisk er så dårlige som det ser ut som. :)

 

Høhø jeg bør ikke le sånn egentlig da føler jeg. Men jo det er en smule festelig *humre* ^_^

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått skjenn på diskusjon.no for å nevne forum.gamer.no -- "javel".

 

Reklamering på diskusjon.no, 03/02-2009 : 21:44

Brukermoderator

Gruppe: Moderator

Innlegg: 13351

5057

Ble medlem: 27/10-2001

 

Hei.

 

Ble nødt til å fjerne posten din som du kom med:

 

Jeg anbefaler at du tar en tur til forum.gamer.no - det er der de som har glødende interesse for slikt henger nå, etter at Hardware.no/Edda Media brøt alle bånd med Norges desidert beste spillside.

 

Her er en direktelink til riktig forum: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=8

 

Desverre har Edda Media oppført seg rimelig forkastelige, så du kan ikke bruke samme bruker som på Hardware.no.

Det er greit at det er en del følelser involvert i bruddet og at en føler missnøye med Edda men det er forsatt ikke lov å bedrive slik reklamering som du gjør her på forumet, det bryter med retningslinjene §6.

 

Mvh b-real

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg synes det er relativt festlig at tek.no sin desperate søken etter nytt navn på sine spill-sider for tiden har INGEN forslag med positiv score:

 

http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/..._jeg_hete/67554

 

Usikker på om dette er på grunn av noen ildsjeler som ikke likte separasjonskonflikten eller at navnene som er foreslått faktisk er så dårlige som det ser ut som. :)

 

Hehe, stemte nå pluss for ludos, hadde vært morsomt om de hadde fått et slikt navn på spillsiden! :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vi kommer etter all sannsynlighet (.. jeg lover ingenting der, vi får se hva vi velger å gjøre) til å bruke forumkontoene til innlogging flere steder enn bare på forumet, så det kan være lurt å la folk beholde kontoene uavhengig av når de sist var pålogget forumet.

 

Men dette blir en policy vi får se på når det problemet dukker opp, det er en god stund igjen til noe sånt vil bli aktuelt.

Lenke til kommentar

Syns absolutt ikke at de bør slettes, er nok av eksempler på at folk er inaktive en god periode for å komme tilbake. Eneste unntaket jeg kan komme på er at hvis man vil bytte nick og den er opptatt og vedkommende som eier nicket ikke har vært pålogget og har 0 null innlegg på minst 2 år.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...