Braekke Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som så mange andre her inne har sagt, utrolig bra levert på så kort tid : ) Lykke til videre : ) Lenke til kommentar
xip Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er overasket over hastigheten.. liksom ikke noe venting imella knappetrykkingen Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må si jeg likte designe, helt enkelt og greit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som tilhenger av minimalistisk stil må jeg si jeg likte gamer.no som den er akkurat nå. Men selv om det kommer mer etterhvert har det ikke mye å si, designet var veldig bra. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper dere får inn kommentarfelt under artiklene. Birger Lenke til kommentar
Pot3t Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forbedring, hold dere uavhengig denne gangen! Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, ikke selg noe! Men er virkelig imponert over hastigheten på dette, men det er jo viktig slik at ikke vanlige folk glemmer siden. (ikke at vi kan det da) Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med nye Gamer.no Det er utrolig hvor mye dere har fått til i løpet av så få dager! Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahhh godt å slippe abstinensene! Grattis til gamer.no. Digger virkelig utseendet slik det er nå. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Virkelig fancy!! Mangler bare litt menyer og søkefunksjoner osv, men tipper det kommer på plass innen siden blir overfyllt med vine artikler Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt fantastisk bra jobbet! Herlig å se brukerresponsen dere har fått til nå. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis Liker stilen, pent å se på! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fantastisk. Gratulerer med dagen Gamer.no!!! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer virkelig! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stilig! Men hva skjer med videoene "Tek-Gamer"? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 veldig pent. Men synes headern var veeeeldig stor Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg likte ikke bakgrunden så godt. Syntes den ble litt skjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå