Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var noen tøffe dager ut gamer.no så godt siden er oppe igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sexy sexy! Lenke til kommentar
Siege_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Omg, den siden var sykt mye fetere enn den gamle. Kjempe bra jobbet på så kort tid. Edda Media vet ikke hva de går glipp av Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser bra ut dette. *Kaste seg over artikler* Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra at siden er oppe nå Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer og velkommen tilbake. Fortsett slik og dere tar rotta på "spillsatsningen" til edda før sommeren. Selv om jeg ikke har vært aktiv på forumet, så har jeg fulgt Gamer.no siden den spede start. Det er ingen tvil om at dette er den viktigste, norske mediekanalen om spill. Det håper og tror jeg dere vil være i fremtiden også. Lenke til kommentar
Cyrus_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer og lykke til på egenhånd Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte siden veldig godt, ganske imponerende hva dere har fått til så fort! Likte at det ser ganske annerledes ut, men har samtidig beholdt litt av det gamle. Behagelig for øynene (: Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det eneste jeg ikke likte med det nye designet var at topp headeren rakk fra ene enden til den andre. Hvis den var like bred som innholdsdelen under ville det kanskje være bedre? Det burde også kanskje være litt mer luft under gamer logoen så den oransje løkkeskriften ikke toucher nedpå den svarte borden. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vil gjerne gratulere Gamer for å stå på egne bein! Dette har blitt en kjempebra side på så kort tid, og jeg gleder meg til å fortsette å utfolde meg med å diskutere spill. YOU ROCK! Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enig når det gjelder headeren - at den strekker seg over hele sida mens innholdsområdet er smalere føles feil. Ellers ser alt rent og pent ut. Lenke til kommentar
Carl M_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kult. Carl M Lenke til kommentar
Recreator Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med flott side og forum Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket over designet på siden, det var mye bedre enn forventet (no offense). Det viser nok bare at Gamer.no kommer til å bli enda bedre enn før. Skaff dere litt søvn etter helgen så er vi klare for skikkelig rock 'n roll. Gleder meg Lenke til kommentar
Schwing Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 utrolig bra.......det var kjapt levert, og så langt virker det som om det er det sedvanlige kvalitetsproduktet. FLOTT! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side! Ser ut til at dere har fått med dere noen av journalistene fra den gamle siden og, så dette blir nok bra. Såvidt jeg har forstått blir det en ny spillsatsing på tek.no-nettverket og? Lenke til kommentar
Nether Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sånn, da var siden oppe for meg også. Enkelt og pent, og jeg gleder meg til dere får mere opp på siden. For de av oss som ble med i diskusjon.no bare på grunn av Gamer er det deilig å komme inn på spilldiskusjonen uten å se tråder om Israel og samliv før man kommer seg inn på riktig underforum. Nå fikk jeg opp en avatar også. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser greit ut detta ja, bra jobba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå