Pytagoras Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pent! Dette virker særdeles lovende! Gratulerer med friheten, Gamer.no! Lenke til kommentar
buffer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen tilbake, imponerende å komme så godt i gang på så kort tid! Artiklene ramler jo nærmest inn her :-D Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Elsker den nye siden, ligger evig mye mer potensial i dette en gamle gamer.no Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vælkommen bakk. Ta verden med storm. Gleder meg til å lese masse bra artikler fremover. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forsiden ser helt konge ut! Bare littegrann reklame nå så blir det penger Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side, imponerende lite nedetid - egentlig Er designet som er nå, midlertidig, eller skal det utvikeles framover? Syns kanskje det var litt i bredeste laget, og banneret var alt for stort. Men om det fylles på med litt snacks på sidene og øverst, kan det gå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flotters gutta. Alt skrevet selv? Mye renere enn gamle gamer. Birger Lenke til kommentar
Angron_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer! Ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar
ArildVonRaven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med nye gamer.no! Tviler ikke et sekund på at den blir minst like bra som før, og gjerne bedre:) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig bra greier! Er jo kjipt å måtte innom to forum isteden for ett, men kan jo ikke SLUTTE å lese på gamer. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig tilbake, gratulerer! Må si at den nye bakgrunnen er helt nydelig, gleder meg til å se hva som kommer videre. Har vært leser/lurker i en del år nå så nå er det vel på tide å komme ut i lyset og bli litt aktiv på forumet! Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var rent og fint! Gratulere så mye! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen tilbake! Gleder meg til å følge utvikligen videre. Lenke til kommentar
Panic_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere burde hive inn en prioritert artikkel; "Hva har skjedd med Gamer.no" et sted på siden som blir der noen dager (Det kan dere for eksempel midlertidig bruke høyremenyen til) Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd. Finnes det noen forklaring om det noe sted? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd. Finnes det noen forklaring om det noe sted? http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/...ettverket/67541 http://www.tek.no/artikler/tek_no_og_gamer...iller_lag/67542 og http://nyegamer.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syntes forsiden var konge jeg! Var veldig oversiktlig slik som det er nå, blir bra når de tomme firkantene får inn litt greier! Hvor er det tenkt at reklamen skal være? Selv syntes jeg det hadde vært finest med en rad nederst hvor det var reklame i firkanter slik som det er med artikkel. ! Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Detta så bra ut! Lykke til med utviklingen kjære Gamer.no!! Vil gjerne ha flere ærlige anmeldelser som med Killzone 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå