PT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det slik å forstå at dere ikke har rettighetene til artiklene som ble skrevet under tek.no-samarbeidet? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da var *gamer.no lagt til i whitelisten til adblockeren min. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Bra jobbet gamer.no! Nå må skribentene piskes så vi får en bråte med nyheter. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Står øverst på siden "Artikkel Arkiv (Kommer), regner da med at det vil inneholde gamle anmeldelser og artikler?. Eller håper jeg kanskje litt for mye . Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det slik å forstå at dere ikke har rettighetene til artiklene som ble skrevet under tek.no-samarbeidet? Begge har rettighetene til disse sakene. De gamle sakene vil nok bli importert når siden kommer seg i skikkelig drift. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Begge har rettighetene til disse sakene. De gamle sakene vil nok bli importert når siden kommer seg i skikkelig drift. Godt å høre Lenke til kommentar
Jarfagylzk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis med flott design. Enkelt, stilfullt og lett å finne fram. Knall! Lenke til kommentar
Nether Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott at dere har fått det til. Ingen hadde tatt navnet mitt heller selv om jeg ikke fikk tid til å sende mail. Som mange andre her kommer jeg ikke inn på siden, men det ordner seg vel snart. Er i hvert fall en del kjente her allerede ser jeg så dette kan bli bra. Takk for at vi ikke må skrive inn en kode hver gang vi må søke forresten. Ble litt nervøs når jeg så vi måtte gjøre det for å registrere oss, men det gjelder ikke søk og sånt virker det som. Hater de kodene. Klarer sjelden å se hva som står der. Uansett. Gleder meg til å se siden fortsette. Dette blir bra. Nå må jeg vel få fikset en avatar også da. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med den nye siden! Så riktig så bra ut Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig! Den nye siden ser drit bra ut! Lenke til kommentar
Forked Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen tilbake Dere har vært savnet. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ser bra ut. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yey! Velkommen tilbake! Dete blir bra, gleder meg til å se hvordan dette blir fremover! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lækkert! Weba, Gamer <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Congrats En ting jeg savner (men som sikkert kommer?) er mulighet for et RSS-bokmerke, som det var på gamle sida... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere burde hive inn en prioritert artikkel; "Hva har skjedd med Gamer.no" et sted på siden som blir der noen dager (Det kan dere for eksempel midlertidig bruke høyremenyen til) Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Deilig å se at gamer.no er oppe igjen! Gratulere! Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer. Godt dere er oppe og går igjen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye, Gamer.no!! Dette ser veldig bra ut!! Edit: ser ikke ut til å fungere enda.. men, no worries! Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Super flott side. OG så utrolig deilig livet er med en reklame fri side. Ikke noe som stjeler fokuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå