Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.gamer.no/ Gratulerer! Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fantastisk! Den nye siden ser flott ut, godt jobba Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Errrr, jeg kommer bare inn på bloggen jeg? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Putt på 3 ganger W, så går det. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser fantastisk ut, liker designet godt. Bra gjort på kort tid! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare blogg på meg også De driver sikkert å tester... Damn jeg er spent på hvordan det blir! Lenke til kommentar
Rurouni Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser bra ut det her! Stå på! Lenke til kommentar
Cybrot Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis, der var siden oppe! Lykke til videre! C Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var nettopp det jeg gjorde, men ender fremdeles opp med bloggen. Har refreshet cache også. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Errrr, jeg kommer bare inn på bloggen jeg? Er nok bare en DNS som ikke er helt oppdatert. Kommer nok skal du se. edit: Klikk på linke heller. Ser at det bare er redirekt på http://gamer.no og ikke www.gamer.no Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser jo bedre ut en før! In your face, Edda Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er nok bare en DNS som ikke er helt oppdatert. Kommer nok skal du se. edit: Klikk på linke heller. Ser at det bare er redirekt på http://gamer.no og ikke www.gamer.no Da får jeg opp dette: Address Not Found Firefox can't find the server at gamer.no. The browser could not find the host server for the provided address. * Did you make a mistake when typing the domain? (e.g. "ww.mozilla.org" instead of "www.mozilla.org") * Are you certain this domain address exists? Its registration may have expired. * Are you unable to browse other sites? Check your network connection and DNS server settings. * Is your computer or network protected by a firewall or proxy? Incorrect settings can interfere with Web browsing. Mulig ff'n min har blitt syk? Kjører seneste FF3. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på i morgen ettermiddag da Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser bra ut dette gutta. Likte artikkelvisningen med store bilder. Blir spennende å se hvordan det blir seende ut med annonser og forskjellige tjenester. Får håpe dere får på plass godt med annonsører raskt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere som ikke får det til kan midlertidig bytte ut "www" med "test". Det tar visstnok litt tid å oppdatere slikt over hele nettet. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er det nok bare DNS som er problemet. Gi det litt tid så kommer det seg nok. Men du kan gjøre et forsøk med å tømme din DNS cache. Åpne CMD (åpne i administrator om du bruker Vista) og skriv inn ipconfig /flushdns Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det fungerte med test! Er veldig positivt overrasket over 1. inntrykket! Ser det er noen som har fått seg litt begrenset med søvn de siste dagene, heh. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hoho, dagen er reddet. Tusen takk til redaksjonen i gamer.no!. *kaste seg over artikler* Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yeah! Endelig! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå