MardilVoronwe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 De har vel endret det nå slik at man kan gjøre missions hos Q -20 level 1 agenter hos fiendtlige factiones uansettt hvor lav standingen din blir, slik at det ikke er noen "point of no return" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Men blir man ikke angrepet bare man er der? Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bare hvis standingen din er under -5 Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 alle factions har agenter i low sec, og der blir du ikke beskutt av millitæret til den factionen.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har forslag til et bra corp? Var i et tidligere, men fortsatte ikke der ettersom de aller fleste var fra USA. Orker ikke sitte oppe klokka ett på natta hver gang det er en OP. Lenke til kommentar
Hammik Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mange bra corp ute der Noen helnorske også faktisk. Du kan jo sjekke oss ut hvis du vil, se om det passer for deg. Vår rekruteringspost Lenke til kommentar
kristfal Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som kunne sendt meg en recruit a friend trail på 21 dager? Hadde vært morro å sette igang med EvE igjen Lenke til kommentar
ImmoralAtheist Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Noen som kunne sendt meg en recruit a friend trail på 21 dager? Hadde vært morro å sette igang med EvE igjen Ja, men man trenger emailen for å sende invite. Hva jeg synes: Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje. Hadde håpa på at det var mer lagt til rette for ikke grinding (som missions, mining, etc). Endret 5. mars 2011 av ImmoralAtheist Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje. Da gjør du noe feil min gode mann PvP i eve er veldig enkelt og finne, i starten av min eve opplevelse så var den kansje litt for lett å finne Du får kaste deg ut i low sec livet. her nede er det alltid noen å skyte på eller bli skutt på av Lenke til kommentar
Hammik Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje. Da gjør du noe feil min gode mann PvP i eve er veldig enkelt og finne, i starten av min eve opplevelse så var den kansje litt for lett å finne Du får kaste deg ut i low sec livet. her nede er det alltid noen å skyte på eller bli skutt på av Sant det Satch sier Alt du trenger å gjøre er å komme deg ut i lo-sec. Om ikke annet så kan du komme hit jeg er, så kan jeg skyte på deg hvis du vil Lenke til kommentar
Hammik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Denne forsvandt på 2 side i dette forumet :o Så *BUMP* Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen som kunne sendt meg en recruit a friend trail på 21 dager? Hadde vært morro å sette igang med EvE igjen Ja, men man trenger emailen for å sende invite. Hva jeg synes: Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje. Hadde håpa på at det var mer lagt til rette for ikke grinding (som missions, mining, etc). Bare å ta en svipp ned til nullsec det, så kan du slåss mot hele allianser om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå