Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kunne sendt meg en recruit a friend trail på 21 dager? Hadde vært morro å sette igang med EvE igjen

 

Ja, men man trenger emailen for å sende invite.

 

Hva jeg synes:

Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje.

Hadde håpa på at det var mer lagt til rette for ikke grinding (som missions, mining, etc).

Endret av ImmoralAtheist
Lenke til kommentar

Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje.

 

Da gjør du noe feil min gode mann :whistle: PvP i eve er veldig enkelt og finne, i starten av min eve opplevelse så var den kansje litt for lett å finne :hmm:

 

Du får kaste deg ut i low sec livet. her nede er det alltid noen å skyte på eller bli skutt på av

Lenke til kommentar

Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje.

 

Da gjør du noe feil min gode mann :whistle: PvP i eve er veldig enkelt og finne, i starten av min eve opplevelse så var den kansje litt for lett å finne :hmm:

 

Du får kaste deg ut i low sec livet. her nede er det alltid noen å skyte på eller bli skutt på av

 

Sant det Satch sier :)

Alt du trenger å gjøre er å komme deg ut i lo-sec. Om ikke annet så kan du komme hit jeg er, så kan jeg skyte på deg hvis du vil :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Noen som kunne sendt meg en recruit a friend trail på 21 dager? Hadde vært morro å sette igang med EvE igjen

 

Ja, men man trenger emailen for å sende invite.

 

Hva jeg synes:

Kansje pvp delen har mye spennende men det er litt vanskelig å finne det. Litt tregt kansje.

Hadde håpa på at det var mer lagt til rette for ikke grinding (som missions, mining, etc).

Bare å ta en svipp ned til nullsec det, så kan du slåss mot hele allianser om du vil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...