Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Veldig fristet til å aktivere EVE igjen.. Noen som har noe mer nytt om activation offers?

Ramla inn epost i min innboks i går i alle fall:

"FIVE DAYS OF FREE EVE ONLINE: Offer expires January 3rd, 2011. As an added bonus, you can then reactivate your account for the reduced price of 19.95 for 60 days."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må få nok standings til å få tilgang til en lvl 2 agent.

på character sheet under Standings kan du se din standing med diverse corporations. Trykker du på info "i" en, så får du se en liste over agenter i det aktuelle corpet. (under agent tab'en i det nye vinduet). Sjekk info på hver agent for hvilken corp standing du trenger for å få tilgang til den agenten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Hei. Jeg lurte på åssen jeg får gjort lvl 2 missions. Må jeg få bedre standings med en agent for å unlocke missions eller hva? Takker for svar :)

Hva mr. Lee sa, men vil legge til at connecions-skillen gjør det letter å få tilgang på lvl2-agents, og at social-skillen gjør det lettere å få standing. Hvis du kjører en del missions lønner det seg å få begge opp til nivå fire ganske fort.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg lurte på åssen jeg får gjort lvl 2 missions. Må jeg få bedre standings med en agent for å unlocke missions eller hva? Takker for svar :)

Hva mr. Lee sa, men vil legge til at connecions-skillen gjør det letter å få tilgang på lvl2-agents, og at social-skillen gjør det lettere å få standing. Hvis du kjører en del missions lønner det seg å få begge opp til nivå fire ganske fort.

Det er også enda en mulighet, bli med i ett spiller-corporation som har god standing med ett NPC-corporation :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

noen andre som tenkte at "grace period" betydde at du kunne prøve ut flere forskjellige nye character portraits før det blei lagra for alltid? :p

så måtte eg legge dette innlegget for å få eve online tråden opp på første siden igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Falt ikke for akkurat den, men jeg trodde vi fikk fire bilder å velge i. Og gjett om det var det beste eller verste bildet som var highlighta når jeg trykte "save".

Jeg lurer faktisk på om jeg skal driste meg til en liten petition...

Lenke til kommentar

Hvor lang grace periode er det snakk om for å få nytt portrett?

Og hva skjer med inactive kontoer og deres portrett?

er vel 1 måned før alle MÅ bytte portrett..

inaktive kontoer må vel bytte portrett når/hvis de blir aktivert.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har vurdert en stund å starte med EVE, men er litt skremt av kompleksiteten. Jeg regner med at man må sette seg inn i ganske mye, jeg lurte også på om det er noen norske guilds/clans eller hva det nå enn kalles på EVE. Er det mest mining det går ut på? Jeg har en 14 day trial, men tror at hvis jeg faktisk skal prøve det ordentlig må jeg nesten subsribe, prøvde trialen for lenge siden. Da skjønte jeg ikke mye :p

Noen nybegynner tips? Takker for alle svar :)

Endret av Hassassin
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har vurdert en stund å starte med EVE, men er litt skremt av kompleksiteten. Jeg regner med at man må sette seg inn i ganske mye, jeg lurte også på om det er noen norske guilds/clans eller hva det nå enn kalles på EVE. Er det mest mining det går ut på? Jeg har en 14 day trial, men tror at hvis jeg faktisk skal prøve det ordentlig må jeg nesten subsribe, prøvde trialen for lenge siden. Da skjønte jeg ikke mye :p

NorCorp Enterprise tar vel gledelig imot folk kan jeg tru^^

Husker de var veldig hjelpsom når jeg starta EvE.

Lenke til kommentar

Hei!

Gjør alle tutorialene. det lærer deg ganske mye. og du får ganske mye penger av å gjøre de, og selge unødvendige skip du får i reward..

det er mange som bare driver med mining og produksjon, og mange som aldri har prøvd det for det er uinteressant for de.

det er jo et veldig pvp orientert spill, så det er der mye av gleden ligger i spillet.. iallefall for mange folk..

så er det ganske viktig å komme seg inn i ett player run corp, så du har sjangs til å bli kjent med folk, og få mye gratis visdom.

Norcorp Enterprises er vel det største norske corporationet, og de er ganske newbie vennlige.. så kan du jo også tenke på om du vil bli med i Eve University corpet/alliansen, de er jo veldig fokusert på å hjelpe nybegynnere.

Lenke til kommentar

Hei!

sier det som er nevnt før. ta alle tutorialene. så fokuserer du bare på den ene tingen du fant som var kjekkest. prøver du deg på alt på engang så vil du nok "drukne" å bare forvirre deg selv imo ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så lenge du driver med PvE av noen form vil man miste standing til et eller annet. Gjør man missions for noen mister man typisk standing til deres fiender. Caldari missions gir lavere standing til særlig Gallente, men også Guristas (tror jeg) og Minmatar. Sansha missions gir lavere standing til Amarr (så vidt jeg husker) og Angel Cartel. Ratting gir lavere standing til de dem du ratter, men dette blir jo da ikke empire factions. Det samme gjelder hvis man gjør complexes.

Altså er den eneste måten å helt unngå å miste standing til noen å drive med mining, produksjon, handel, eller kun PvP. Altså ikke særlig realistisk for de fleste. Det du derimot kan gjøre er å passe på at standingen din ikke blir for lav til Minmatar og Gallente (under -5 tror jeg det er) slik at du ikke kan fly gjennom deres områder.

Forøvrig er vel -2 grensa for å kunne gjøre missions for noen.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...