MrLee Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jeg har forstått det slik, på diskusjon på forum, at de, CCP, har snakket om å fjerne learning skills lenge. Når de i tillegg legger inn muligheten for å gi folk skillpoints (ref. den kompensasjonen vi skal få for nedetid), så er det naturlig å tro at de er på vei med dette nå. Enten det eller, grøss, microtransactions! - Men det var noe de avkreftet ganske kjapt for å få slutt på diskusjonen...eller skal jeg si, konspirasjonsteoriene Ønsker iallefall en fjerning av learning skills velkommen. 2.2 mill sp å redistribuere kunne passet fint akkurat nå... BS5 here I come!!!! Nytt PI skip til alle i morra da, sweet Endret 28. juni 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Enten det eller, grøss, microtransactions! Enig, grøss...! håper dem ikke finner på noe slikt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kommer snart en stor forrandring for nye spillere. Alle learning skills blir fjernet ifra spillet, og attribute boost istedet. Da blir det slått på å bruke 3 uker på en ny char til å trene learning. De som har, skills kommer til å få redistribuere sp til andre skills. Interessant tanke rundt dette med at vi skal få sp etter downtimen som var. Hadde ikke sett for meg dette i det hele tatt, men om det er slik det vil foregår, så ja takk. Hadde vært jævlig nice å fått putta mine learning sp i noe annet akkurat nå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe jeg tenker akkurat det samme. Og, om det ikke er sp remap, eller microtransactions, hva annet kan det være enn fjerning av learning skills? Det er iallefall det som virker mest logisk Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kommer snart en stor forrandring for nye spillere. Alle learning skills blir fjernet ifra spillet, og attribute boost istedet. Da blir det slått på å bruke 3 uker på en ny char til å trene learning. De som har, skills kommer til å få redistribuere sp til andre skills. Er dette bekreftet fra noe offisielt hold eller er det spekulasjonene på diverse forum (SHC blant annet) du baserer dette på? Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Kommer snart en stor forrandring for nye spillere. Alle learning skills blir fjernet ifra spillet, og attribute boost istedet. Da blir det slått på å bruke 3 uker på en ny char til å trene learning. De som har, skills kommer til å få redistribuere sp til andre skills. Er dette bekreftet fra noe offisielt hold eller er det spekulasjonene på diverse forum (SHC blant annet) du baserer dette på? Ifra CCP på SISI Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ble vel ikke sagt noe om når dette evt. skjer? Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nei, men tror ikke det tar så lang tid. Systemet for å dele up sp ble patchet inn idag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 SiSi = Singularity? i.e. test serveren? Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 SiSi = Singularity? i.e. test serveren? Jepp. SISI <-- Guide på hvordan du setter den opp Gleder meg til å sette alle sp`a på noe annet! Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Noen som har sett noe om hvorvidt CCP kategorisk har avvist at de med dette ikke kommer til å åpne for å selge SP for penger? Dvs. betal $15 for 1 mill sp eller whatnot? Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Noen som har sett noe om hvorvidt CCP kategorisk har avvist at de med dette ikke kommer til å åpne for å selge SP for penger? Dvs. betal $15 for 1 mill sp eller whatnot? Det har blitt bekreftet ifra CCP at sp ikke kommer til å selges. Fjerning av Learning Skills er for å gjøre spillet mere vennlig mot nye spillere. Ikke noe kult å måtte bruke uker på å trene Learning Skills når du starter et nytt spill. Endret 30. juni 2010 av Varrakk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det var en CCP fyr som sa det på en av forumtrådene der det ble diskutert heftig (gikk mest i dommedagsprofetier rundt kjøp av SP), for å avkrefte det hele. Jeg har uansett god tro på at CCP vet bedre enn å ikke skyte seg selv i foten såpass at de åpner for det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det var en CCP fyr som sa det på en av forumtrådene der det ble diskutert heftig (gikk mest i dommedagsprofetier rundt kjøp av SP), for å avkrefte det hele. Jeg har uansett god tro på at CCP vet bedre enn å ikke skyte seg selv i foten såpass at de åpner for det. Link? Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det var en CCP fyr som sa det på en av forumtrådene der det ble diskutert heftig (gikk mest i dommedagsprofetier rundt kjøp av SP), for å avkrefte det hele. Jeg har uansett god tro på at CCP vet bedre enn å ikke skyte seg selv i foten såpass at de åpner for det. Tja, det at de selger GTCer som lett kan omsettes på forum etc. til tredjepersoner er jo et mye omdiskutert moment. Sånn sett kan man jo alltids bytte hard cash mot characters, eneste forskjellen er jo at med kjøp av SP så får du muligheten til å spesifisere hvordan du vil ha din character. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Sant nok, jeg vil iallefall si at hvis de begynte å selge SP, så ville det ta mye av sjarmen ut av spillet. - men det mener jeg om alle spill der du kan betale for å bli bedre. - kjøp av ISK er ikke ett problem i EvE fordi man i de fleste tilfeller ikke har skills til å bruke det man kan kjøpe om man legger penger i PLEXer tildlig. Og gjør man det sent, så har man tross alt spillt lenge uansett. Kan man kjøpe sp og ISK, så vil du ha folk som har spillt i en mnd, som kan flyve rundt i hva de vil med en gang, og ikke har ferdighetene til å bruke skipene. Jeg synes iallefall man skulle måtte legge litt tid og krefter i å skaffe seg ting i spill og ikke bare kjøpe alt første dagen.. Ja det går ann å kjøpe accounts/chars, men der er noobish uansett Men så er jeg selv imot skill point remapping også, så jeg er nok litt konservativ. (- fjerning av learning skills ikke medregnet.) edit: nitrius: sida er ikke åpen på jobb, men jeg kan sikkert finne den i kveld om jeg husker. Den lå ute på en av de øverste forumene på eveonline.com iallefall - tror kanskje tråden ble stengt? Endret 1. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Okay, prøvd å finne noe, men ingen lykke så langt. Uansett, om jeg forsto posten din riktig, så avkrefta han at SP skal kunne kjøpes i fremtiden? Eller avkrefta han at learning skills vil bli fjernet? Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kjøp av sp kommer ikke til å skje. Fjerning av Learning Skills, kommer i nær fremtid. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han avkrefta microtransactions/kjøp av SP. Sa ingenting om learning skills. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ny EVE spiller her. Synes det er vanskelig å finne en bra corp, er mange ny-oppstartete som rekrutterer, men jeg ser etter noe mer stabilt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå