Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aw jebus, håper iallefall de er aktive igjen til 18:00 i dag. ellers blir det sjau :p

Liegro: ja, men man kan si det er en ervervet smak.

edit: hmm noe hendte med koden slik at jeg fikk forumkode inn i posten?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jepp, server enda nede.. Tipper det er hett i CCP HQ nå :blush:

Forumene var vist oppe en kort tid..

Quote fra battleclinic:

". There was alot of CCP bashing going on in their forums, and now their webpage and forums are down. They have a message up saying go to their website for updates...."

Så noen er pinlig berørt her og det er ikke meg :whistle:

Lenke til kommentar

CCP skriver vel nå at det var en eller annen uforutsett feil som kom etter at de hadde satt opp alt på det nye serverrommet.

Jeg er glad jeg har tatt de advarslene om å sette på lang skill før disse oppgraderingene på alvor hver eneste gang. Det er typisk at når en først har blitt vant til noen helt feilfrie oppgraderinger at det kommer en ekstra lang en. Large Energy weapons V suser av gårde for meg med rundt 17 dager igjen nå regner jeg med. Blir spennende å se om serverne kommer opp til kl 14 i dag slik de har annonsert.

Lenke til kommentar

Siiiikkert ikke. hehe

Har selv 2 dager igjen på mining 5 på alten og 6 dager på hull upgrades V, så de får bare gå.

Nesten litt befriende å slippe å spille i ca 2 dager slik at den "aktive" ventetiden på den forbanna hull upgrades skillen blir kortere :p

Lenke til kommentar
In gratitude for your patience, we will give an extra pool of skillpoints to all accounts (paying and trial) that were active at the beginning of this downtime, on one character per account. This skillpoint pool will be appropriately sized for the downtime time frame, universal across all accounts regardless of character attributes/implants and may be applied as each player wants.

Woohoo! (antar det kommer på toppen av det vi normalt ville fått i samme tidsrom)

Lenke til kommentar

1. Gjør tutorial missions og missions for alle de forskjellige folkene i stasjonen din. Du burde vente litt med advanced warfare siden det er vanskeligere.

2. Hvis du har kommet gjennom disse burde du ha en følelse på om du liker GRUNNLAGET for spillet (merk, EVE er et veldig dypt spill. Selv etter 3 måneder in-game så jeg fortsatt på meg selv som noob og klødde meg i hodet mang en gang)

3. Hvis du synes det er morsomt, oppgrader til full account og join en corporation asap! (jeg kan anbefale Paladin Order, ekstremt noob-friendly guild med masse kule folk. Reklame reklame, men det er sant ;)) 0.0 corps (corps som holder til i steder hvor det ikke er politi) er mye morsommere, men også mye skumlere og mer risky. Likevel er det å anbefale.

4. Have fun!

Ellers vil jeg anbefale deg å prøve å komme deg gjennom på egenhånd siden du lærer mye mer, og hvis det er noe du lurer på så er det bare å bruke Rookie chat (of doom) så mye du kan. Hvis du skriver på en litt høflig og ordentlig måte er det mye større sjanse for å få svar.

Yay!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det er endel tutorial filmer på youtube, skjønt det er gjerne for litt mer avanserte ting som scanning og Planetary interaction.

Har hatt aktiv konto i litt over ett år, og jeg klør meg litt i hodet over ting jeg ikke har satt meg skikkelig inn i (omtrent hele crafting delen). - du kan si jeg er "strictly brute force and manual labour" spiller (kill missions og mining) :p

edit: og husk at om noen inviter deg så får du 21 day trial istedet for 14. Muuligens du også får 21 day via steam?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Kommer snart en stor forrandring for nye spillere.

Alle learning skills blir fjernet ifra spillet, og attribute boost istedet.

Da blir det slått på å bruke 3 uker på en ny char til å trene learning.

De som har, skills kommer til å få redistribuere sp til andre skills.

Lenke til kommentar

Hvor har du lest dette? :o

Har sett mange poster om dette fra spillere, men ingen fra CCP.

(har jo ikke skyfflet meg gjennom HELE rotekassa med dev-blogs da, så kan jo hende jeg har misset den annonseringen).

Lenke til kommentar

Picture or it dindt happen :p Neida, men særiøst... hvor stammer denne infoen fra, som duke sier...Jeg har heller ikke sett noe fra CCP ang dette.. Men jeg er all for å fjærne learning skills btw :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...