Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var usedvanlig skeptisk til PI, men trente alikvel opp indutri-typen min i alle skillsene (unntagen adv planetary...).

Etter å ha sittet med nesen i tastaturet og lest meg blå på PI så ELSKER jeg det :D

Skulle i utgangspunktet bare teste det på en planet, men er allerede på 3 planeter og produserer nå P2-materialer som jeg da igjen skal produsere P3-produkter av. Avventer da noen dager med produksjonen av P3 til jeg har ett noenlunde lager av P2 først og se ann prisene på markedet også. Kan jo hende det er mer lønnsomt (i visse perioder) å heller selge P2.

Tar nok en stund før jeg får tilbake de 30-40m isk jeg har investert i dette, men det er jo småpenger uansett.. PI er dritgøy og det er det viktigste for meg :) Er jo ett spill dette her :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Jeg prøver å gjøre meg selv selvforsynt med nanite paste - dessverre viser det seg at jeg må lage et lite imperium for å få det til, men jeg pusler avgårde, og håper ikke alt for mange hamstrer....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

krever det mye administrasjon (sånn innom hver dag for å tømme lagre o.s.v.?)

Exctractorene kan kjøres i sykler på 30 min, 5 t, 23 t eller 4 dgr - kortere sykler gir mer produksjon.

Hvis man videreforedler ting blir det ganske små volum, jeg er litt usikker når jeg egentlig får plassproblem, men da kan man jo bygge mer lager óg.

Ny sykler må settes på manuelt, men dette kan gjøres hvorsomhelst innenfor scanne-rekkevidde.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke vært utenfor stasjonen etter at jeg plasserte ut CC's. Elsker det at en kan styre alt (unntagen plassere CC) fra inne i stasjonen :D (via science/production-tabben hvis noen lurer).

Jeg bruker launchpad som "lager" for sluttproduktene og det tar tid før en har 10k m3 med P3 eller P4.

Hvor mye tid en bruker på PI er som sagt ovenfor helt opp til en selv.. Det styrer en glatt når en setter tiden på extractorene.

Me loves PI loooooong time B)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke vært utenfor stasjonen etter at jeg plasserte ut CC's. Elsker det at en kan styre alt (unntagen plassere CC) fra inne i stasjonen :D (via science/production-tabben hvis noen lurer).

Jeg bruker launchpad som "lager" for sluttproduktene og det tar tid før en har 10k m3 med P3 eller P4.

Hvor mye tid en bruker på PI er som sagt ovenfor helt opp til en selv.. Det styrer en glatt når en setter tiden på extractorene.

Har ikke testet det ut selv, men leser at det tar maks tre dager før man må tømme? Og at dette er knyttet til din character, slik at du ikke kan tømme med alts eller gjøre det til en corp-greie?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Har ikke testet det ut selv, men leser at det tar maks tre dager før man må tømme? Og at dette er knyttet til din character, slik at du ikke kan tømme med alts eller gjøre det til en corp-greie?

Du må tømme selv, men hvis du har bygd lager klarer du deg nok betraktelig mer enn tre dager. Det spørs veldig hvor mye du raffinerer ting og hvor lange sykler du kjører.

Det som er mulig er at det var snakk om var tømming av rakett-kanna. Jeg har ikke brukt dette systemet (jeg bruker launchpad), så jeg vet ikke om det er en frist på den.

Lenke til kommentar

Du må tømme selv, men hvis du har bygd lager klarer du deg nok betraktelig mer enn tre dager. Det spørs veldig hvor mye du raffinerer ting og hvor lange sykler du kjører.

Det som er mulig er at det var snakk om var tømming av rakett-kanna. Jeg har ikke brukt dette systemet (jeg bruker launchpad), så jeg vet ikke om det er en frist på den.

Vet ikke om det er noen frist før du *må* tømme, tenkte mer på at det stoppet opp, på samme måte som en POS stopper hvis siloen er full. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Vet ikke om det er noen frist før du *må* tømme, tenkte mer på at det stoppet opp, på samme måte som en POS stopper hvis siloen er full. :)

Det spørs helt på hvor mye lager du har bygd, hvor lange sykler du kjører og hvor mye råmaterialer du lager og hvor mye du raffinerer dem.

Lenke til kommentar

edit: Jeg fant en e-post fra CCP angående kjøp av spilletid.

Brukernavnet mitt var i den e-posten, så nå gjenstår det bare å finne ut av passord og navn på karakterene mine.

Please complete your login

You are signing in from an unfamiliar location. For your security, please verify your account. This check prevents others from accessing your account without your permission. If your password is stolen through a phishing site, for example, this step keeps your account safe. You will not be prompted every time.

Enter the name of any character on the account you are logging into

Reset password:

The entered username or e-mail is incorrect, no match found.

E-mail og brukernavn er skrevet rett.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

edit: Jeg fant en e-post fra CCP angående kjøp av spilletid.

Brukernavnet mitt var i den e-posten, så nå gjenstår det bare å finne ut av passord og navn på karakterene mine.

Please complete your login

You are signing in from an unfamiliar location. For your security, please verify your account. This check prevents others from accessing your account without your permission. If your password is stolen through a phishing site, for example, this step keeps your account safe. You will not be prompted every time.

Enter the name of any character on the account you are logging into

Reset password:

The entered username or e-mail is incorrect, no match found.

E-mail og brukernavn er skrevet rett.

Så du hvilken link du gikk til når du klikket på den linken i den e-posten?.

Hvis du får en e-post som da liksom skal være i fra CCP som inneholder tinyurl linker, så ikke gå inn der og skriv inn brukernavnet ditt. Det er en scamme side.

Lenke til kommentar

Så du hvilken link du gikk til når du klikket på den linken i den e-posten?.

Hvis du får en e-post som da liksom skal være i fra CCP som inneholder tinyurl linker, så ikke gå inn der og skriv inn brukernavnet ditt. Det er en scamme side.

Teksten jeg quotet er fra eve-online sine nettsider.

E-mailen jeg fant inneholdt bare informasjon angående kjøp av spilletid da jeg spilte. Standard payment accepted mail.

Ingen fake-sider involvert.

Jeg kontaktet CCP og fikk beskjed at kontoen min var bannet pga. noen hadde hacket den.

GM videresendte mailen min til senior GM, som har mer erfaring innenfor området, så nå er det bare å vente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Får gjort unna noen skills hvertfall :p

Jeg er litt nervøs, jeg hadde glemt hele greia så jeg er på to dager :s

Vi får bare håpe at ny fin server å leke seg på blir fint. Ikke det, der jeg henger er lag veldig sjeldent et problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...