MrLee Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har vurdert det, men risikomomentene ved å bli medlem av ett nytt corp virket for store, m.t.p. scamming o.l. Men kanskje jeg bare burde hoppe i det. Norcorp eller noe slit burde være trygt vil jeg tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har vurdert det, men risikomomentene ved å bli medlem av ett nytt corp virket for store, m.t.p. scamming o.l. Men kanskje jeg bare burde hoppe i det. Norcorp eller noe slit burde være trygt vil jeg tro? Referanser, referanser, referanser... Flok som blir scamm er enten folk som prøver å bli med i goons eller folk som tar det helt ukjente sier for god fisk. Jeg kjenner ikke gutta i norcorp så veldig godt, men jeg kan nesten helt sikkert garantere at de ikke scammer deg. Og hvis du føler deg usikker kan det jo lønne seg å vente litt med å flytte -alt- ut dit corp'en bor. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har vurdert det, men risikomomentene ved å bli medlem av ett nytt corp virket for store, m.t.p. scamming o.l. Men kanskje jeg bare burde hoppe i det. Norcorp eller noe slit burde være trygt vil jeg tro? Referanser, referanser, referanser... Flok som blir scamm er enten folk som prøver å bli med i goons eller folk som tar det helt ukjente sier for god fisk. Jeg kjenner ikke gutta i norcorp så veldig godt, men jeg kan nesten helt sikkert garantere at de ikke scammer deg. Og hvis du føler deg usikker kan det jo lønne seg å vente litt med å flytte -alt- ut dit corp'en bor. ja det er nettopp det. samtidig så husker jeg hvor ork WoW ble med stort, aktivt guild, m.t.p. meg som ikke akkurat bruker flere timer hver dag på spillet. Men jeg savner det sosiale aspektet da. *pønske pønske* Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lett å komme seg inn i 0.0, du trenger ikke bli med i de store alliansene. Det er plenty med "renters" du kan bli med i. Du må også ha en del mere sp her så du tjene penger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Ja det var det da. og skillpoints..tja. de er litt spredt rundt om hehe så har kanskje nok, men ikke så lurt brukte jeg liker å kunne semi AFKmine uten å måtte tenke på noe dødelige rats som kommer slik at jeg må ha tank og ting på hulken min Endret 27. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Akkurat det høres ganske upraktisk ut i 0.0 i alle fall, er alltid noen spillere som er på jakt etter uoppmerksomme mål. Lenke til kommentar
fractions Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Da har jeg fyrt opp EvE kontoen min igjen etter en lengre pause og gud bedre å "lost" jeg føler meg. Har ikke snøring på noen ting. Corpet jeg var i er borte og alt utstyret mitt er i et dead end system i 0.0 space med masse aktivitet og gate camps. Kom meg helskinnet igjennom med Cov Ops skipet mitt men lurer på hva jeg skal gjøre med Maelstromen og alt det andre jeg har i stasjonen der nede. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Da har jeg fyrt opp EvE kontoen min igjen etter en lengre pause og gud bedre å "lost" jeg føler meg. Har ikke snøring på noen ting. Corpet jeg var i er borte og alt utstyret mitt er i et dead end system i 0.0 space med masse aktivitet og gate camps. Kom meg helskinnet igjennom med Cov Ops skipet mitt men lurer på hva jeg skal gjøre med Maelstromen og alt det andre jeg har i stasjonen der nede. Selge eller la det være? eller å ta en råsjanse og gaterunne Endret 28. mai 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Da har jeg fyrt opp EvE kontoen min igjen etter en lengre pause og gud bedre å "lost" jeg føler meg. Har ikke snøring på noen ting. Corpet jeg var i er borte og alt utstyret mitt er i et dead end system i 0.0 space med masse aktivitet og gate camps. Kom meg helskinnet igjennom med Cov Ops skipet mitt men lurer på hva jeg skal gjøre med Maelstromen og alt det andre jeg har i stasjonen der nede. Hvis dette ikke er en NPC stasjon, så får du ikke docket igjen, men det var du kanskje klar over. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hahah steike altså. Noen brukte rundt 50 mill isk på å drepe min Tempest lol: LINK. Noen var litt sint på meg vil jeg tro heh. Endret 28. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hahah steike altså. Noen brukte rundt 50 mill isk på å drepe min Tempest lol: LINK. Noen var litt sint på meg vil jeg tro heh. Hvordan greide han det helt alene? Eller var du tackla men det vises ikke på killmailen av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
fractions Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jepp er NPC stasjon heldigvis. Yay safe. Kom meg til high sec med Mael'en og alle t2 modsa jeg hadde i 0.0 =) Endret 28. mai 2010 av Bones Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hahah steike altså. Noen brukte rundt 50 mill isk på å drepe min Tempest lol: LINK. Noen var litt sint på meg vil jeg tro heh. Hvordan greide han det helt alene? Eller var du tackla men det vises ikke på killmailen av en eller annen grunn? Nei, jeg jumpet inn for å skulle fighte jeg. Men tok sin tid å loade, og når jeg hadde loadet var jeg i 2 bubbles. Så prøvde alt jeg kunne for å komme meg ut av bubbelen, og klarte det fint. Men laggen var så ille etter at jeg var på tur å komme ut av alle bubbles, så tok jo evigheter før skipet mitt reagerte på noe. Og når jeg endelig kunne skifte retning og skulle til å warpe ut, så sa det plutselig bare pang hehe. Så ja, hadde det ikke vært for laggen så hadde jeg kanskje overlevd. Endret 28. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Ah, så det var flere involvert, forsto deg slik at du ble "ninja-jumpa" av en titan jeg. Endret 9. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Tja, da var vi alle tilbake i den mest triste expansion for EVE noensinne. Absolutt ingen innhold av interesse, bortsett ifra noen ENORME glipp ifra islenningene. Dvs. Kjøpt av pos mods, reprocess og bygg andre ting. NPC pris på et Lrg Control Tower, 360m. Ta en Jump Bridge (90m) reprocess, legg til 30 Capital Construction Parts ca 4.5m pr stk og du får 3x Lrg Control Towers... Kombinasjonene er uendelig. Sovereignty Blockade Units som selges på NPC markedet for 250m. Kunne ved hjelp av noen få pos mods produseres for under 40m. Vi holdt på med dette i 3 dager, før CCP fjernet alle POS mods og de nye blueprints ifra markedet. Men det var 3 dager for sent, vi masseproduserte isk ifra starten av. Jeg har 3 Utposter under konstruksjon, kost for å produsere et "egg" er ca. 20b. Ved hjelp av POS mods etc, kunne vi lage egg for 5-7b. Nom-nom-nom, min egen stasjon \o/ Endret 31. mai 2010 av Varrakk Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 mmm, egen stasjon.. det hadde vært noe det Lenke til kommentar
Incense Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tja, da var vi alle tilbake i den mest triste expansion for EVE noensinne. Absolutt ingen innhold av interesse, bortsett ifra noen ENORME glipp ifra islenningene. Dvs. Kjøpt av pos mods, reprocess og bygg andre ting. NPC pris på et Lrg Control Tower, 360m. Ta en Jump Bridge (90m) reprocess, legg til 30 Capital Construction Parts ca 4.5m pr stk og du får 3x Lrg Control Towers... Kombinasjonene er uendelig. Sovereignty Blockade Units som selges på NPC markedet for 250m. Kunne ved hjelp av noen få pos mods produseres for under 40m. Vi holdt på med dette i 3 dager, før CCP fjernet alle POS mods og de nye blueprints ifra markedet. Men det var 3 dager for sent, vi masseproduserte isk ifra starten av. Jeg har 3 Utposter under konstruksjon, kost for å produsere et "egg" er ca. 20b. Ved hjelp av POS mods etc, kunne vi lage egg for 5-7b. Nom-nom-nom, min egen stasjon \o/ Nice Varakk PS! Kan jeg få leie ett rom hos deg eller? Lover å ikke rote B) Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Absolutt ingen innhold av interesse, Jukeboxen funker endelig Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Absolutt ingen innhold av interesse, Jukeboxen funker endelig Jeg vil ha den orginale cyno effekten tilbake Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) AT8 var fantastisk gøy de 2 første dagene.. Likte spessielt godt kampen mellom tormentum og star fraction.. opptak av kampene og sånt klikk på kampen du vil se, så er det youtube embeded der, fra ccp's eget opptak. Endret 7. juni 2010 av Elgenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå