Varrakk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 @Varrakk, hørte at dere mista en titan, kjipern den. Må være utrolig leit å sitte i en titan å skjønne at nå snart sier det poff, er jo ikke lite isk som flyr ut av vinduet da akkurat. Se posten ovenfor Nippy burde ha nok isk til å kjøpe en ny titan i løpet av dagen. Sånt skjer, vi har titans for å bruke dem. Ikke noen tragedie å miste en. De har ikke den strategiske betydningen lengre. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ja, Atlas / SC mistet en titan i natt som var. Vet ikke helt på hva som skjedde, men han klarte på ett eller annet vis å flytte seg ut av POS'en den var i. Så måtte vi suicide noen carriers / skip for å få han dyttet inn i POS'en igjen, og det klarte vi. Og Leviathan'en hadde 10% shield igjen da. Men jeg tror han ble litt for mye bumped, siden han klarte faktisk å flytte seg ut av POS'en på den andre siden av POS'en, altså i samme retning som han ble bumpet, og da fikk NC skutt på han igjen. Men det var allerede for sent å berge den på nytt igjen med tanke på at han nesten var i armor allerede. Så han døde. Titan piloten prøvde faktisk å logge tilbake en liten stund før han døde, men fikk bare black screen etter hva jeg har hørt. Så minuset med at han gjorde det var at han fikk 15 nye minutter med aggro på seg. Hadde ikke han prøvd å logge tilbake, så hadde vi berget titan'en. Siden det tok en god del mere enn 15 minutt fra han logget av første gang'en til han ble drept. Men godt var det hvertfall at Estamel tingene daua med Titan'en da. Fordi, det hadde vært kjipern hvis NC hadde fått dem da. Men det dumme NC tror er at vi i SC er sinte og lei oss for den titan loss'en. Men det er motsatt. Våres humør osv er faktisk på topp. Fordi når du tenker på hvor mye NC ble eid i går, så ja, da tror jeg det alene bare i går overdøver at vi mistet EN titan lol. Vet ikke hvor mange Titan'er vi i SC har tilsammen, men det er ikke lite for å si det slikt. Og NC har lang vei igjen for å gjøre noen store skader på oss i SC. Jeg personling hadde sykt mye action i går helt i fra serveren kom opp etter downtime til ca 22.00 norsk tid. Fikk meg 15 nye kills, som ikke er all verden. Laggen var problemet for å si det sånt. I noen perioder var våpnene mine stuck i ca 7-9 minutt i en diger fleet fight lol. Så gikk glipp av mange kills. Men så var vi oppe i ca 1300 stk i local i H-W i en periode da. Så ja, MYE lagg. Endret 11. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) @Varrakk, hørte at dere mista en titan, kjipern den. Må være utrolig leit å sitte i en titan å skjønne at nå snart sier det poff, er jo ikke lite isk som flyr ut av vinduet da akkurat. Se posten ovenfor Nippy burde ha nok isk til å kjøpe en ny titan i løpet av dagen. Sånt skjer, vi har titans for å bruke dem. Ikke noen tragedie å miste en. De har ikke den strategiske betydningen lengre. Var ment til den posten, men ser nå at poste min kan misforstås litt, hehe men np. Blir spennende å se hva som skjer utover kvelden, stasjonen i h-w kommer vel ut av reinforced om ikke så alt for lenge, men NC har vel kontrollen for øyeblikket, men forhåpentligvis så forandrer deg ser utover kvelden =) Edit: @Terminator 3: Hvilken allianse/corp er du i? Endret 11. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Edit: @Terminator 3: Hvilken allianse/corp er du i? Jeg er i corp'et Dark-Rising i IT Alliansen. Endret 11. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Edit: @Terminator 3: Hvilken allianse/corp er du i? Jeg er i corp'et Dark-Rising i IT Alliansen. Ah, ser nicket ditt i signaturen din nå, sett deg i allianse chatten, syns det muligens var noe kjent. Befinner meg i IT selv, dog i BNC. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Edit: @Terminator 3: Hvilken allianse/corp er du i? Jeg er i corp'et Dark-Rising i IT Alliansen. Ah, ser nicket ditt i signaturen din nå, sett deg i allianse chatten, syns det muligens var noe kjent. Befinner meg i IT selv, dog i BNC. Oh nice . Vel vel, håper vi klarer å få kontrollen over H-W litt senere i dag da. Logger på litt senere da. Endret 11. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hahahah...da var systemet offisielt fucked Nå har vi ca. 1100 ifra NC som sitter fast inni H-W. Og vi har 2 fleets utenfor som angriper NC infrastruktur Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hahahah...da var systemet offisielt fucked Nå har vi ca. 1100 ifra NC som sitter fast inni H-W. Og vi har 2 fleets utenfor som angriper NC infrastruktur Synd at jeg sitter fast i H-W selv. Får jaggu meg ikke logget inn heh. Var nesten 1700 stk i local i sta før noden gikk ned. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ja, glad for at det ikke ble noe taxi til h-w for min del, vi ble satt til å gjøre andre ting. Så istede for å stirre på en sort skjerm eller lignende, så har jeg fått noen kills idag værtfall. Endret 11. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Fikk logget inn nå da, men jeg får liksom ikke gjort så mye uansett siden mesteparten av local er hostiles, og BS fleet'en våres som forlot H-W i sta er ikke innenfor 7-10 jumps. Og dra alene ut i fra H-W i min Tempest nå = suicide. EDIT: Bleh, fikk beskjed av Molle om å logge av hvis jeg var i H-W. Faen, hva skal jeg spille nå da hehe?. Endret 11. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Var ikke mye futt i sørstatene når H-W stasjonen kom ut av reinforce nei... Lenke til kommentar
Incense Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fikk logget inn nå da, men jeg får liksom ikke gjort så mye uansett siden mesteparten av local er hostiles, og BS fleet'en våres som forlot H-W i sta er ikke innenfor 7-10 jumps. Og dra alene ut i fra H-W i min Tempest nå = suicide. EDIT: Bleh, fikk beskjed av Molle om å logge av hvis jeg var i H-W. Faen, hva skal jeg spille nå da hehe?. Men for pokker da NightmareX.. Få deg en mining-alt i Empire hehe... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Huhu, det gikk ikke riktig etter planen nei. Vi prøvde å få ut en del super caps i fra H-W like etter downtime og gikk i en fight mot NC. Men NC tok jo kaka til slutt med 20+ titans mot oss. Så vi endte opp med å miste 5 Super Carriers. AAA var alliansen som tok den største støyten. Dem mistet 4 Super caps og CoW mistet en. Men det som er artig da er jo at NC står å sir at ISK har lite betydning for dem selv om dem mister high end moons osv. Men da har ISK heller ingen betydning for oss heller, så de 5 Super cap'en vi mistet da, har jo definitivt ingen betydning for oss i SC da. Selvfølgelig vil det ha litt betydning for de 5 karene som mistet sine Super caps, men hei, det er snakk om 5 stk lol. Jeg overlevde hvertfall i kampen i min Tempest. Endret 13. mai 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Fly fra x-7 rett etter downtime jeg i hyperion'en min, for å få verdt med på litt fighting i h-w. Var artig så lenge det varte, og må si adrenalinet føyk i været noen par ganger, når jeg så at titans prøvde å locke meg Fikk tidlig følelsen av at det ikke gikk så bra for oss, dog overlevde og fikk med meg noen få kills. Edit: Etter dette formet vi en bomber fleet, noe som gikk relativt greit, dog ikke for min del, greide å miste 2 hounds på relativt kort tid, men skal sies at jeg ikke er vandt til å fly cloake skip. Endret 13. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg imponerer sikkert ingen her, men i kveld var det en stakkars wh-miner som havna på feil side av torpedoene til Manticoren min. Jeg kjenner rushet litt ennå, selv om jeg synes det var litt halvslemt av meg å snike meg opp på han. Til mitt forsvar lette jeg egentlig bare etter sigs litt halvsedat - og når jeg klarte å finne gravsiten uten at han så probene.... Lenke til kommentar
Tormod Berg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Når alt kommer til alt er det antall solo-kills du har gjort opp igjennom din eve karriere som teller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Når jeg leser dette, så innser jeg hvor lite jeg har vært med på, jeg som bare så vidt ar kjørt noen lvl 4 missions og minet Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Var en fyr på diskusjon.no som postet denne: Epic! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som har fått liv i eve igjen etter patchen? eller fått laste ned i det heletatt? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når jeg leser dette, så innser jeg hvor lite jeg har vært med på, jeg som bare så vidt ar kjørt noen lvl 4 missions og minet Prøv å kom deg inn i et corp eller allianse som holder til i 0.0, eller test ut pvp på egenhånd. Er mye mer artig enn å drive med mining og missions syns nå jeg, men smaken er som baken, delt i to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå