Varrakk Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Spørs helt hvor mye man vil ha ut av EVE og hva slags mål man vil ha. Titan er rimelig far fetch'd for de aller fleste men en supercarrier er ikke urealistisk selv med casual spill Merk at denne typen skip avhenger av at man har et godt 0.0 corp uansett Jeg tror en nerf kommer til dem om ikke for lang tid. Figher Bombers er for bra. Lenke til kommentar
xip Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Andre som sliter med MAC klienten?, jeg har merket at den krasher som fan, å nå får jeg ikke starta spille engang Jeg vil jo skifte skill om 4 dager, Command Ships 5 er jo ferdig da xD Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, det kommer nok en nerf på SC. Men det blir nok ikke så ubrukelig som pre-boost. Akkurat nå så gjør de vel dps tilsvarende 2x dreads i siege. Men de koster 10x mer enn en dread og kan ikke docke. CCP må tenke igjennom hva de gjør Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når man har standing 6.67++ og det står 0 på waste, er refining på npc corp stations like effektivt som på player owned (antar ditt eget corp?) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 høres bra ut. jeg er totalt noob når det gjelder player run stations og slikt, så jeg måtte bare være sikker før jeg refinet flere mill. ore - ja jeg har samlet mens jeg har skillet refinery og div. processing Lenke til kommentar
Incense Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nice Gjorde det samme her. Nå begynner faktisk "lageret" mitt å bli tomt, så det er vel på tide å blåse støv av Hulk/orca kombinasjonen igjen.. hehe Tok også med Scrap-proces i samme slengen, fint å kunne få "max" igjen for alt det ubrukbare lootet også.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 huff ja, jeg har en freighter som er "full" med unyttige ting som sikkert burde reprosesseseres.... eller full og full fru blom, icon vinduet er stappa, men det er registrerer vel kapt på den kappasitetsbaren Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Oooh, deltok som salvager på en WH op her for noen dager siden. Fikk 50 misk for det gitt Er utrolig mye for en noob som meg som må gjøre 6-7 missions for å få 1 misk! Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Oooh, deltok som salvager på en WH op her for noen dager siden. Fikk 50 misk for det gitt Er utrolig mye for en noob som meg som må gjøre 6-7 missions for å få 1 misk! Hvor lenge har du spilt ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har spilt siden 23 januar, men har vært syk, hatt lekser og diverse så jeg har ikke fått spilt så mye at det gjør noe. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Varrakk: Har dere fått brent CVA ned til grunnen enda eller? Er ikke lett å få noe fornuftig ut av COAD om dagen.. Ser at mange av corpsene der oppe rekruterer som gale Vurderte å sende inn en søknad til en av de (for å få litt pewpew-action), men det blir vel som å heie på Vålerenga når de spiller mot Rosenborg... Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Error: Da er du ennå for fersk til å effektivt kunne tjene isk på egen hånd. Bare bruk tiden ifra spille til å trene lange skills. Har ingen gode tips for hvordan nye spillere skal tjene masse isk nå for tiden. Var mye letter før i tiden. Finn wormholes til 0.0, og kjør anomalies/complexes der med venner. Duke, bli heller med i et Atlas corp så du kan lære deg skikkelig pvp. Prov-blob er så uorganisert og ukordinert, ikke noe å lære der. Garantert et corp du kan bli med i, så lenge du kan fly en HAC med T2 guns. f.eks denne: http://www.atlas-alliance.com/killboard/?a=kill_detail&kll_id=155853 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen av dere som bruker "EVE Development Network Killboard" og har merket problemer i 2010? Virker som om vårt sliter med å telle uker, så statistikk som burde vært denne uken gjelder heller for forrige uke. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm... du sa noe der Varrakk Kan ikke fly HAC pr idag (har bare racial cruisers til 4) siden jeg har konset på å få min mission-nightmare mest mulig dødelig B) Men mangler jo da bare 2-3 uker før jeg kan benytte en.. Tenkte egentlig på å gå for ett Command Ship nå etterpå, men kanske en HAC kunne vært morro Blir vel også heller min "fleet-sup-main" som går for commandship uansett.. Får vente til etter påske, og se om det blir noen HAC da, eller om det blir racial BS 5 (amarr/caldari) først.. Lenke til kommentar
xip Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hmm... du sa noe der Varrakk Kan ikke fly HAC pr idag (har bare racial cruisers til 4) siden jeg har konset på å få min mission-nightmare mest mulig dødelig B) Men mangler jo da bare 2-3 uker før jeg kan benytte en.. Tenkte egentlig på å gå for ett Command Ship nå etterpå, men kanske en HAC kunne vært morro Blir vel også heller min "fleet-sup-main" som går for commandship uansett.. Får vente til etter påske, og se om det blir noen HAC da, eller om det blir racial BS 5 (amarr/caldari) først.. Jeg elsker HAC , fint mission skip :3 Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Cruiser 5 er et krav for Command Ships. Hele Geminate kampanjen og alt så langt i Providence, har vi kun kjørt med Sniper HAC/BC (og noen gang lol-drakes). Det er ingenting som en tradisjonell BS flåte gjør, som vi ikke gjør like lett. Det er ufattelig morro å bruke Sniper HAC's (aka SNACKS) mot Sniper BS. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Cruiser 5 er et krav for Command Ships. Hele Geminate kampanjen og alt så langt i Providence, har vi kun kjørt med Sniper HAC/BC (og noen gang lol-drakes). Det er ingenting som en tradisjonell BS flåte gjør, som vi ikke gjør like lett. Det er ufattelig morro å bruke Sniper HAC's (aka SNACKS) mot Sniper BS. Kan tenke meg det, er jo litt mer gøy med en HAC ift å styre ett fjell (snipe BS) Har en Snipe fitted Apoc, men er ikke for ivrig etter å bruke den. Liker mye bedre små raske skip som Dramiel, Navy slicer og til og med AF's. Siden både HAC og CS krever cruiser 5 (som jeg forsåvidt burde vist) så blir det garantert en HAC om ikke lenge Får heller legge inn en søknad da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Enig i at smått er artig, men de tanker dessverre ikke gateguns særlig bra så det blir mye battlecruiser her. Skulle ønske jeg kunne overlevd litt lenger med AF under gateguns. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei. tenkte jeg skulle prøve meg på Eve Online. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe en nybegynner? Kanskje noen vet om norske corporations som tar inn nybegynnere? Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå