LordjOX Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da er serveren nede. Håper at den kommer opp før tiden. Haha, neppe. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da er serveren nede. Håper at den kommer opp før tiden. Haha, neppe. Jeg rakk AKKURAT å slenge inn noen tung-lærte skills før serveren tok kvelden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da er serveren nede. Håper at den kommer opp før tiden. Haha, neppe. Jeg rakk AKKURAT å slenge inn noen tung-lærte skills før serveren tok kvelden Erfaringsmessig, går tiden når servern er nede? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da er serveren nede. Håper at den kommer opp før tiden. Haha, neppe. Jeg rakk AKKURAT å slenge inn noen tung-lærte skills før serveren tok kvelden Erfaringsmessig, går tiden når servern er nede? Ja heldigvis så gjør den det Så alle skills du har satt i kø vil bli trenet under nedetiden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nice! vet om to som startet i går som ikke blir så happy da Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 De siste årenen har server kommet opp ganske presist. Men den bruker å få en crash kort tid etter på. Nok tid til å logge på å slenge inn mere skills Lenke til kommentar
Royaldo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da er serveren nede. Håper at den kommer opp før tiden. Haha, neppe. Faktisk flere ganger siste årene har de vært veldig flinke og vært oppe litt før tiden. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare sjekk om du fremdeles har boot.ini før du skrur av maskinen Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 EVE er vel det eneste spillet som har integrert nettleser med webkit nå . Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Testet såvidt litt i går, og jeg har bare en ting å si: WE COME FOR OUR PEOPLE! Tut tut for en alphastrike det er på artilleries nå.. Og en annen ting er planetene.. gud hjelpe meg så bra det ser ut. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Testet såvidt litt i går, og jeg har bare en ting å si: WE COME FOR OUR PEOPLE! Tut tut for en alphastrike det er på artilleries nå.. Og en annen ting er planetene.. gud hjelpe meg så bra det ser ut. Ja det så helt enormt ut. (i begge forstander) Skjønt jeg kunne tenkt meg at de hadde grafikk av planeter som var bebodd også. spesiellt på nattsiden hadde det vært RÅTT med metropoliser som lyste opp planetene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Pokker. Sitter med hjemmeeksamen nå frem til fredag. Til helga er det å rable ned en prosjektbeskrivelse for bacheloren. Etter det er det rett på eksamensforberedelser de neste to ukene igjen. Passet dårlig den oppdateringen Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fant en del features som ikke var i patchnotes. Ikke kult Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fant en del features som ikke var i patchnotes. Ikke kult Hva da? Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det meste var for oss i 0.0 Endring på Sylramic Fibers Officer Effects i Complexes fjerner ifra alle Overseers. Unntatt end-boss/structure. Pris endring på sov mods (positivt, mye billigere) +25% Sig Radius på Titans (Min Avatar ble 4km lengre over natta) Hit Point buffer til Titans 1/2 mot det vi fikk på SiSi DD nerf (igjen) kan ikke bruke Cloak 10minetter en DD, så nå kan man ikke bruke titans utenom systemer man har en POS i. Sikkert enda mere som vi ikke har oppdaget ennå.. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hit Point buffer til Titans 1/2 mot det vi fikk på SiSi Titans will receive a boost to all primary hit point buffers by 300%, all secondary buffers by 150%, and all structure by 100%. It should be noted that Titan pilots logging into Tranquility post Dominion deployment will see that shields on their Titan will require time to recharge to reach full strength. Det stod i patchnotes Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 hmm... kansje aktivere kontoene igjen.. ser kul ut den nye expansionen. Vil teste Dominix Navy Issue :rolleyes: en ekstra med slot kan gi det lille ekstra på domien Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sliter seriøst med å komme i gang med missions. Prøver å gjøre missions for Federation Navy (er Gallente) men ting tar så utrolig lang tid før jeg får agenter som er noe bedre enn LVL2 -15 quality.. Løsningen å øke social skills? Lenke til kommentar
Antarc Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sliter seriøst med å komme i gang med missions. Prøver å gjøre missions for Federation Navy (er Gallente) men ting tar så utrolig lang tid før jeg får agenter som er noe bedre enn LVL2 -15 quality.. Løsningen å øke social skills? Ja, er endel social skills som vil hjelpe deg endel. Samt kjøre missions med andre. Antarc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå