Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg vært aktiv i 0.0 på en stund, siden jeg er i militæret for øyeblikket. Og uten å ha testa det nye sov systemet, så høres det veldig bra lagt opp i mine ører, etter hva jeg har lest. http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=709 den forklarer vel systemet meget bra, og jeg liker værtfall hva jeg leser, dog kan sikkert hende jeg får et annet syn den dagen jeg får testet det/vært med på å ta over et system, slik at en får en feel på hvordan det funker.

Dog, det som skjer med supercarriers/motherships, har jeg ikke helt forstått ståa rundt, mente at folk var veldig glad over forandringene i starten, men nå i det siste har det plutselig blitt snakk om at de har blitt nerfa sikkelig, så hva er skjedd der egentlig?

Ellers, gleder jeg meg til dominion, passer meg veldig bra at den kommer i desmeber (eller sies at den skal komme værtfall), for da er jeg også ferdig med førstegangstjenesten, så da blir det nok litt mer EVE på meg igjen =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supercarriers (MS) fikk mer hitpoints og fighter bombers (anti-capital fighters), men så fant man ut at det var imba og reduserte antall fighters til 10. I stedet for å øke båndbredden hver fighter bomber brukte, så gjorde man samtidig sånn at Supercarriers eller Motherships om du vil, bare kan bruke 10 drones, noe som gjør dem veldig sårbare.

Angående det nye sov-systemet, så blir det nok bedre i form av at man ikke lengre må spamme systemer med POS eller fjerne 10-15 (eller i ekstreme tilfeller, 20-30) Large POS (særlig "D2-specials")) for å få sov. Når det er sagt så har de jo bare kanalisert flere POSer som må skytes til TCUer (Territorial Claim Units), og du har nå 2x reinforced (shield og armor), og i mindre grad mulighet til å sette timeren (de introduserer blant annet en random extratimer) - noe som bør hjelpe på timezone problematikken.

Lenke til kommentar

Jeg synes PvP er det EVE er best på. Det gir en helt annen dimensjon i spillinga enn PvE. Selv brukte jeg vel et par måneder før jeg begynte med PvP, men jeg tjente ISK i low-sec nesten helt fra starten av. Lærte masse av å belt-ratte (drepe npcer) i Rifter'n min i asteroidebelter i low-sec-systemene rundt Gelfiven / Teonusude. Man må være ganske mye mer på vakt enn man er i high sec da, det hender relativt ofte at pirater prøver å finne og poppe skipet.

Siden jeg var ny har faction warfare og recon-skip gjort low-sec ratting noe farligere enn det var, men jeg tror stadig det er mulig å ha det gøy i low-sec.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en billig cruiser i går. Faktisk så billig at jeg tjener 200 000ISK om jeg skulle miste det. Hva skjer om jeg skyter på concord? Mister sikkerhetsstatus og mister skipet? Blir vel ikke podda av de? :p

Du blir ikke podda av de nei (ulikt politiet fra USA) :D

Men det er vel ikke å anbefale å skyte på de, med mindre du da VIL ha dårlig standings og sec-rate :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Skal du drive med insurance fraud (prisen av skipet + forsikring er mindre enn utbetalingen) så kan du bare trykke self destruct; mye enklere enn å skyte på CONCORD :)

Bare husk at hvis du faktisk skal bruke den typen skip det er snakk om er det ikke pris du kjøpte det for som er riktig å sammenligne det med - men hvilken pris du betaler for et nytt tilsvarende skip (med tilsvarende forsikring hvis du skal ha det).

Lenke til kommentar

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=717

This means NO CHANGES WILL BE MADE TO MOTHERSHIPS IN DOMINION. Since they are part of the original rebalancing effort, the DEPLOYMENT OF FIGHTER BOMBERS WILL ALSO BE POSTPONED.

Markedet reagerer på sisi forandringer øyeblikkelig, kan tenke at det er noen som emorager litt nå etter å ha solgt MS sin under værende produksjonspris

Kommer til å brance ut mine supercap alts mot titans istedet ja... Fremtiden virker litt usikker for moms nå.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke så mye on mom's.

Kvittet meg med de to siste for et halvt år siden.

Men forrandringene til 0.0 er litt for radikale for min smak.

I tillegg til mine 2 Avatars, så ser jeg ikke noe fremtid for meg i EVE.

Ikke noe poeng i å fly rundt å leke stargate.

Lenke til kommentar

Nei som de er nå er de ubrukelige, også i Dominion. Er det allianse eide titans eller privateide ?

Mine titans er private.

Det er nok ikke så mange allianse eide titans, litt for mye isk til å putte i hendene på en person. De fleste alliansene kan nok hjelpe til med å skaffe billige titans.

Utlån av BPOs etc.

Det går mye på subsidier i de store alliansene og corporations.

Men oftest må man selv stå for den største investeringen.

feks implants og fittings er ofte noe man får.

Endret av Varrakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...