filter100 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da ordnet det seg, takk skal dere ha Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er et corp som har spesialisert seg på nye spiller og trening av disse: EVE-University.. Har lest litt og søkt om medlemskap nå. Gleder meg til å ta fatt på artige oppgaver sammen med folk. 3 dager igjen av min trial konto så da er det bare å begynne med betalingen. PS. Det var folk i Norcorp som anbefalte EVE-University. Hmm. hvor er poste knappen på dette forumet.. oi langt der nede.. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Link til Eve-university's webside har blitt lagt inn i hovedposten. Takk for påmindelsen Endret 6. mars 2009 av Simoz Lenke til kommentar
xip Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lekte i wormhole igår på testservern med Tech 3 skip fleet. Utrolig artig å spennende den nye AI'en Litt dumt man ikke kan navngi systeme man "finner" aller aller først xD Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lekte i wormhole igår på testservern med Tech 3 skip fleet. Utrolig artig å spennende den nye AI'en Litt dumt man ikke kan navngi systeme man "finner" aller aller først xD Har ikke spilt Eve på lenge nå. Noen år siden faktisk. Har det kommet noen store nyheter siden 2005/2006? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Blant annet veldig ålreit grafikk har kommet, pluss diverse andre ting som nye skip og litt annet, veit ikke om alt med det jeg har fått med meg skal det vist nok være veldig bra Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde våre gudd om det va andre som hostet patchen, og kansje fått lastet den ned litt før så slipper alle og laste den ned samtidig fra ccp. Gleder meg som en liten unge her nå Skal lage meg en ny og spille igjennom "ny spiller opplevelsen" wOOt wOOt _-Galaxee-_ Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det idag den nye expansion kommer? Litt fristet til å reaktivere EVE kontoen min da. Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det idag den nye expansion kommer? Litt fristet til å reaktivere EVE kontoen min da. Stemme, er extended downtime til klokken 17 i dag, serverene gikk ned i natt som va. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 tvinner tommeltotter mens jeg venter! gleder meg!! Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er faktisk mulig å laste ned patchen allerede fra deres nettsider.. 300kb/sec ser ut til å være average Lenke til kommentar
xip Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sjekk ut EvE nyheter på siden demmes, masse roleplay nyheter man kan lese xD Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 da laster jeg ner patch, 1.4 gb, 800kbs jiiihaaaa Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) laster ned nå, 1,9 gig 240kb/s. eta 2 timer. litt spendt på og se hva som er nytt foruten T3 ship og w-space :D Endret 10. mars 2009 av NatteFrost Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jaja, spillet fungerer jo faktisk bedre nå enn før expantion... til en forandring.. ting er mer smooth og flytende... liker det sjekk ut: shieldbooster/hardners osv shooting av alt og alle ting astroids osv... det er mye ny grafikk i spillet Lenke til kommentar
xip Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så Assault Friggen Retribution ble litt styggere xD Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 EVE Online er vel ikke noe morsomt for en 13 åring? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 EVE Online er vel ikke noe morsomt for en 13 åring? Sikkert morsomt for en som har tolmodighet til det og som har en generell intresse for science fiction. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 EVE Online er vel ikke noe morsomt for en 13 åring? Om du er slik som 13åringer flest så får du nok mye morro av å sitte i Jita og prøve å lure cash fra folk. 2Giving away my isk, give me x and I give you 5x back" Funker av en eller annen grunn også... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 EVE Online er vel ikke noe morsomt for en 13 åring? Om du er slik som 13åringer flest så får du nok mye morro av å sitte i Jita og prøve å lure cash fra folk. 2Giving away my isk, give me x and I give you 5x back" Funker av en eller annen grunn også... Det har jeg ikke gjort siden jeg spillte habbo når jeg var 9 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå